י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לנצח את המגפה

ראש הממשלה על אפשרות של סגר: "המטרה היא לא להגיע לזה"

ראש הממשלה נפתלי בנט חנך הבוקר (יום ד') את מרכז החיסונים של שירותי בריאות כללית בסינמה סיטי בירושלים | בנט אמר כי "המטרה שלנו זה לשמור על ישראל פתוחה, אבל יודעים מתי ללחוץ על הברקס, לכן הציבור יכול לפעול ביחד"

ראש הממשלה על אפשרות של סגר: "המטרה היא לא להגיע לזה"
בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט מתייחס היום (חמישי) בפומבי, לראשונה, לתרחיש כי יוטל סגר כללי בישראל לקראת החגים ורומז כי אמנם המטרה היא להימנע מזה אך אם מצב החולים הקשים יעלה לא יהיה מנוס מסגר.

במהלך טקס פתיחת מתחם החיסונים מחדש אמר ראש הממשלה בנט, "ישראל אזרה אומץ ואנחנו הראשונים בעולם שמתחסנים בחיסון המשלים, החיסון השלישי. זה לא דבר מובן מאליו, זו החלטה מקצועית, אבל חיונית כדי לנסות להימנע מאמצעים יותר קשים".

אתמול התכנסה ישיבת קבינט הקורונה במהלכה עלה שוב ושוב תרחיש של סגר בישראל בתקופת החגים, היום ראש הממשלה הסביר "הנה הסיפור בצורה הכי פשוטה: המטרה שלנו היא לשמור על ישראל פתוחה אבל לא להגיע למצב שבתי החולים, חלילה, יצטרכו להגיד: 'אין לנו מקום'. זה לא יכול לקרות במדינת ישראל. המטרה שלנו היא לא להגיע לזה".

"אנחנו יודעים מתי ללחוץ על הברקס. ביחד אנחנו יודעים למנוע הגעה לאותה תקרה", נימק עוד ראש הממשלה שציין כי "מגפת הדלתא היא מגפה חדשה ושונה".

עוד אמר ראש הממשלה כי "כדי שלא נצטרך להגיע למגבלות הרבה יותר קשות אנחנו נתחסן, נעטה מסכות, ונשמור על ריחוק. זה בידינו".

נפתלי בנט חיסון לקורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד