י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"עדים למהלך מדאיג"

בחצרות הקודש יצאו בהודעת חירום בעקבות הכוונה לסגר בחגים

'איגוד חצרות הקודש' - 'ועד הקהילות' יוצא היום בהודעת חירום יוצאת דופן לציבור בעקבות הכוונה להטיל סגר בתקופת החגים: אנו מכריזים בזאת, כי הציבור החרדי ינהל מלחמת חורמה בכל האפשרויות העומדות לרשותו על מנת לגרום שאפשרות סגר בחגים לא תהיה רלוונטית"

בחצרות הקודש יצאו בהודעת חירום בעקבות הכוונה לסגר בחגים
אוכפים את הסגר בבני ברק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הסגר הצפוי בחגים אליו מובילה ממשלת בנט-לפיד, בעוד בתקופת החופש הכול פתוח לרווחה, מביא לדאגה רבה בקרב הציבור החרדי.

באיגוד חצרות הקודש - ועד הקהילות אומרים כי ככל שהולכים ומתקרבים ימי חודש אלול ואיתם חגי ומועדי ישראל, אנו עדים למהלך המדאיג כי למרות שהיו את כל הסיבות המקצועיות לבצע סגר עקב התפשטות נגיף הקורונה כבר לפני חודש, התנהלה ממשלת בנט - לפיד בגרירת רגליים וחוסר אחריות משווע.

"כעת כבר ברור לכולם כי מטרתם הייתה לגרור את הסגר לזמן חגי ומועדי ישראל",  כנראה ש'חופשת יולי אוגוסט' חשובה להם יותר מתפילות ומעמדים בימים הנוראים. 

בועד הקהילות הוציאו היום הודעה: "אנו מכריזים בזאת, כי הציבור החרדי ינהל מלחמת חורמה בכל האפשרויות העומדות לרשותו על מנת לגרום שאפשרות סגר בחגים לא תהיה רלוונטית".

יו"ר 'איגוד חצרות הקודש' הרב שמעון בלוי ששוחח עם 'בחדרי חרדים' מסר כי במשרדי האיגוד כבר מעלים אפשרויות שונות למאבק עיקש ונחוש וקורא לציבור להתארגן כרגיל לחודש החגים בצל רבותיהם. לא ניתן לתחלואה חילונית ולחוסר מענה לפגוע בקודשי חיינו.

איגוד חצרות הקודש פונה לציבור הרחב להיות קשובים ומוכנים להנחיות אשר יצאו מטעמנו לקראת חודש החגים כפי ההתפתחויות. כולנו תפילה ותקווה שלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים וחסידיהם. 

יצוין כי גם עיתונאים ומובילי דעה במגזר החרדי צייצו בטוויטר כי הפעם הם לא יצייתו לסגר ההזוי המתוכנן בחודשי החגים.

סגר חצרות הקודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד