י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דעתה על ההברזות בקבינט

מצטדקת: שקד מסבירה למה לא הוטלו הגבלות

למרות העלייה המתמדת בשבועות האחרונים, הממשלה הטילה כמעט אפס הגבלות - ושרת הפנים טוענת שהסיבה לכך היא שהאסטרטגיה היא לא להרוס את המשק: "לא כי למישהו אין כוח פוליטי" | וגם: מה דעתה על היעדרות לפיד וליברמן מקבינט הקורונה

מצטדקת: שקד מסבירה למה לא הוטלו הגבלות
בנט בדרכו לישיבת הממשלה צילום: Emil Salman/POOL

ברקע הדיווחים על סגר משמעותי לקראת החגים, הבוקר (חמישי) שרת הפנים איילת שקד מגיבה לביקורת על כך שלא הטילו עד כה הגבלות, ומסרבת לגנות את אי ההשתתפות של לפיד וליברמן בקבינט הקורונה.

שקד טענה שהסיבה שהם לא הטילו הגבלות היא לא בשל אי כוחם הפוליטי, אלא כי הם לא רצו לסגור את המשק, וכך לטענתה, להרוס אותו. היא סירבה להתייחס להיעדרותם של לפיד וליברמן מקבינט הקורונה, וטענה שהוא מתנהל בצורה רצינית.

‏"הסיבה שלא הטלנו עד עכשיו הגבלות היא לא כי למישהו אין כוח פוליטי, אלא כי כאסטרטגיה החלטנו לא להרוס את המשק אם זה לא הכרחי", אמרה ב'103fm'. "‏סגר זה לא דבר להתגאות בו, אנחנו מנסים ככל שיכולים לא להגיע לשם".

‏"מי שמעל גיל 60 צריך להתחסן בחיסון השלישי ולצמצם מגעים - לא להגיע לאירועים ולא לצאת למקומות עם אנשים לא מחוסנים", קראה שרת הפנים לציבור המבוגר.

על היעדרותם של שר האוצר וראש הממשלה החליפי, אמרה: "היעדרות לפיד וליברמן מקבינט הקורונה? לא רוצה לדבר בשמם. מי שמוביל את הנושא הם רה"מ ושר הבריאות, כל החלטה שם מביאים לקבינט עוברת בדר"כ את כל השרים הרלוונטיים. הקבינט עצמו מתנהל בצורה מאוד טובה ורצינית".

"החוק שנאשם בפלילים לא יוכל להרכיב ממשלה? התנגדתי ואני עדיין מתנגדת. העמדה שלי מאוד עקבית בעניין הזה - כתב אישום יכול להוביל להחלפת שלטון", סיכמה שקד.

איילת שקד נפתלי בנט יאיר לפיד הגבלות אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד