י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בסיום בין הזמנים באלעד

הגר"ד יוסף: "המחשבות של אנשי הממשלה הן איך להשמיד את עולם הישיבות"

במעמד סיום ישיבות בין הזמנים באלעד נשא דברים חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף שזעק: "כל המחשבות של אנשי הממשלה הם איך להשמיד את עולם הישיבות". צפו בתיעוד 

הגר"ד יוסף: "המחשבות של אנשי הממשלה הן איך להשמיד את עולם הישיבות"
מעמד סיום בין הזמנים באלעד צילום: יעקב כהן

ביוזמת מ"מ ראש העיר אלעד יהודה בוטבול התקיים מעמד סיום ישיבות בין הזמנים לבני הישיבות הקטנות והגדולות, המעמד התקיים בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, רבני הקהילות בעיר והגר"י קולדצקי.

באירוע שהתקיים לכבודה של תורה, קיימו בחורי הישיבות סיומי מסכתות שנלמדו בישיבות בין הזמנים ברחבי העיר. את המעמד הנעימו הזמרים משה לוק, נמואל הרוש ואלי הרצליך. 

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף זעק בדבריו בכאב לנוכח גזירות הממשלה והוסיף כי סוף האמת לנצח ודרך התורה לגבור ובתנאי שבני התורה יתמידו בלימודם למרות הגזירות. "כל המחשבות של אנשי הממשלה הם איך להשמיד את עולם הישיבות", אמר הגר"ד. בסיום דבריו שיבח את מ"מ רה"ע יהודה בוטבול על כל פועלו למען בני התורה בעיר והציבור הספרדי בכלל.

ממלא מקום ראש העיר יהודה בוטבול הודה ליו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי שנבצר ממנו להשתתף, על כל הסיוע בכל ענין לרווחת הציבור בעיר. והוסיף כי בסייעתא שמיא זכו לייסד בעיר ארגון בני תורה שידאג לכל צורכיהם של בני התורה בעיר.

 

אלעד הרב דוד יוסף בין הזמנים יהודה בוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד