י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגברתן של המסיבה הפוליטית

ליברמן מסייע לישראל הראשונה בשנאת החרדים // דעה

"במדרג קבוצות האוכלוסייה השנואות ביותר על ישראל הראשונה, החרדים תופסים את המקום הראשון עם כל הסטריאוטיפים וליברמן בתפקיד המשרת הרוסי של האליטה שבר עבורה את ברית הימניים והדפוקים בה חברים גם הרוסים של ישראל ביתנו" // דעה ארי גלהר

ליברמן מסייע לישראל הראשונה בשנאת החרדים // דעה
אביגדור ליברמן צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

אביגדור ליברמן עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - להיות הדורמן של המסיבה הפוליטית וכשהכוח אצלו, כולנו מרגישים את זה.

ועכשיו אביגדור ליברמן הוא שר האוצר של מדינת ישראל ותקציב המדינה נראה בהתאם: גזירות נגד כל קבוצות האוכלוסייה המיוצגות על ידי המחנה הלאומי באופוזיציה. וככל שהאוכלוסייה יותר הומוגנית כך יותר קל לסמן אותה ולפגוע בה במספרים גדולים יותר

ומי כמו אביגדור ליברמן לאהוב את הפוזיציה הכוחנית. על פי התיאורים בתקשורת ליברמן נהנה מכל רגע ואת תקציב הגזירות על ישראל השנייה העביר כשהוא מחזיק בכוס יין לבן כאילו מדובר במינגלינג של טקס כלשהו.

השבוע ניצל ח"כ ולדימיר בליאק קריאת ביניים של ח"כ משה אבוטבול על הוודקה שהחריג שר האוצר ליברמן מעליית המחירים של השתייה הלא בריאה ומבול של צביעות שטף את הרשת על ידי כל מי שהשמיצו (ושתקו) בשנים האחרונות את החרדים במילים הקשות ביותר שניתן להעלות על הדעת.

במקום לענות לטיעון, למה על וודקה אין עליית מחירים, בליאק ׳נעלב׳ ועשה את הסיבוב הכי בנאלי בספר. על הדרך גילה לכולנו מדוע דווקא הוודקה הוחרגה.

אבל אלו לא היו רק השמצות נגד החרדים, מדובר ברצח אופי מתוכנן ופופוליסטי שהשלכותיו מופקרות ומפקירות ציבור שלם. אגב, גם ציבור חילוני שנאלץ לינוק הסתה וכבר נחשב בגדר ׳תינוק שנשבה - בהסתה׳

ראש הממשלה והרמטכ״ל לשעבר אהוד ברק כבר העיד על עצמו שאם היה נולד פלסטיני היה הופך למחבל, אז מה לנו כי נלין על אחינו החילונים שחווים מסע הסתה יום יומי המשולב בכל סוגיות החיים.

עדות קלה לכך קיבלנו עם ההתפרצות של ה׳חמוץ׳ מקיבוץ בוסתן הגליל אשר דעתו נטרפה מההסתה.

קרן האור בסיפור, הייתה האישה החילונית ואדם לא דתי נוסף שהתייצבו בגופם לגונן על החרדי מהטירוף ה׳חילוני׳

פרופ' אפרים פודוקסיק הגדיר בשיחה עם ד"ר גדי טאוב (בפודקאסט של טאוב) את לימודי האזרחות במדינת ישראל כלימודי עריכת דין. לדבריו מערכת החינוך בישראל מלמדת את התלמידים להתאים את הנרטיב בסוגיה המזדמנת לעקרונות הפוזיציה. אין דאורייתא ורבנן, רק פוזיציה.
ורבנן יכול לגבור על דאורייתא בהתאם לפוזיציה

ולמי שתהה, אפרים פודוקסיק מגדיר עצמו כאיש שמאל, ליברלר ופרוגרסיבי אבל הוא הבין מזמן שאין כאן דאורייתא ורבנן, רק לימודי פוזיציה.
אה, ופודוקסיק היה חבר מועצת לימודי האזרחות של משרד החינוך

שפת המיינסטרים הישראלית מלאה בפוליטקלי קורקט, עד שזה מגיע למגזרים מישראל השנייה.

כשמביטים בממשלת ישראל הנוכחית פוגשים אקזיטיונר, פרזנטור ודורמן (שומר מסיבות גברתן) וליברמן כבר שנים דורס את יריביו כדורמן במסיבות. אפס ענייניות, מאה אחוז יצריות.

אבל הקסם של ישראל הראשונה כל כך גדול, שרק היא יכולה להפוך את ליברמן ממוקצה מחמת מיאוס לאחד משלהם.

במדרג קבוצות האוכלוסייה השנואות ביותר על ישראל הראשונה, החרדים תופסים את המקום הראשון עם כל הסטריאוטיפים וליברמן בתפקיד המשרת הרוסי של האליטה שבר עבורה את ברית הימניים והדפוקים בה חברים גם הרוסים של ישראל ביתנו.

אבל זה לא צפוי להחזיק זמן רב ולא רק מהסיבה שהדבר היחיד שמחבר אותם הוא השקר. ההשתלטות האחרונה שלהם על הגה השלטון בישראל הייתה צעד אחד יותר מידי. אחרי שנים של שליטה באמצעות מערכות המשפט/פרקליטות/תקשורת/ תרבות אקדמיה וכו מאחורי הקלעים, הם עלו על ההגה ועכשיו כל הציבור רואה את מה שהם ידעו להסתיר כל השנים ובימין מבינים שזה או הכל או כלום

חצי כוס המלאה בסיפור הוא תהליך הקירוב המדהים שנרקם בימים אלו בעקבות הצעד אחד יותר מידי, בין הקבוצות בישראל שרואות את ה׳יהודי׳ לפני ה׳דמוקרטי׳ וזאת אמורה להיות בשורה יהודית אמיתית

אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד