י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קיבלת שלישי?!

חיסונים לצעירים ומנת תגבור למבוגרים: קמפיינים חדשים למגזר החרדי

משרד הבריאות באמצעות מטה ההסברה החרדי מעלה שני קמפיינים לעידוד התחסנות בקרב צעירים בני 12 ומעלה, וחיסון במנת דחף לבני 60 ומעלה. כמו-כן, לקראת החזרה ללימודים בשבוע הבא במוסדות החינוך החרדיים מזכירים במטה ההסברה את חובת עטיית מסיכה בחללים סגורים

חיסונים לצעירים ומנת תגבור למבוגרים: קמפיינים חדשים למגזר החרדי
אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

על רקע העלייה בתחלואה עם התפשטות זן הדלתא, משרד הבריאות באמצעות מטה ההסברה החרדי מעלה שני קמפיינים לעידוד התחסנות בקרב צעירים בני 12 ומעלה, וחיסון במנת דחף לבני 60 ומעלה. כמו-כן, לקראת החזרה ללימודים בשבוע הבא במוסדות החינוך החרדיים מזכירים במטה ההסברה את חובת עטיית מסיכה בחללים סגורים.

"בכדי להגן על האוכלוסייה המבוגרת מפני הדבקה ותחלואה קשה, משרד הבריאות הורה לקופות החולים לחסן במנה שלישית בני 60 ומעלה בשל הימצאותם בקבוצת סיכון", מצוין בפרסום.

קמפיין החזרה ללימודים שעלה אף הוא הבוקר (חמישי), מזכיר כאמור את חובת עטיית המסכות בחללים סגורים, זאת על רקע פתיחת שנת הלימודים ותחילת ה'זמן' בישיבות.

לנוכח העובדה כי ישנן משפחות ששבו מחו"ל, הקמפיין מזכיר כי "הפרת בידוד של ילד הינה באחריות ההורה ועלולה לגרור קנס כספי כבד".

במטה ההסברה החרדי אמרו עם השקת הקמפיינים: "נכון להיום הציבור החרדי מהווה אחוז נמוך מסך התחלואה, בין היתר בשל ההקפדה על הנחיות משרד הבריאות, ובשל מספר מחוסנים ומחלימים גבוה יחסית, אך הואיל ואין מזרזין אלא למזורזין, חשוב לכולנו לשמר את התחלואה הנמוכה ולכן אנו מזכירים את החיוב לעטות מסיכות במקומות סגורים כולל במוסדות החינוך, בתי הכנסת והיכלי התורה.

כמו כן, כדי להגן על האוכלוסייה המבוגרת מפני תחלואה קשה ולשמור על שגרת הלימוד של הצעירים אנו מזכירים את הוראת גדולי ישראל לצעירים מעל גיל 12 להתחסן בשתי מנות, ולמבוגרים מעל 60 שאינם מחלימים ושחלפו 5 חודשים מיום קבלת המנה שניה, לבוא ולהתחסן".

הקמפיינים מתפרסמים בעיתונות, ברדיו, באינטרנט ובלוחות המודעות בריכוזים החרדיים.

משרד הבריאות קמפיין חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד