י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יש לכולם

לשכת רוה"מ מרגיעה: אין מחסור במלאי החיסונים

לאחר הדיווחים על מחסור בישראל בחיסוני קורונה ומפאת כך קופות החולים דוחות את מתן החיסונים, בלשכת ראש הממשלה מבהירים כי אין מחסור בחיסונים בישראל, אך אינם נוקבים במספר החיסונים הקיים בארץ

לשכת רוה"מ מרגיעה: אין מחסור במלאי החיסונים
חיסונים לקורונה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות הדיווחים על כך שמלאי החיסונים בישראל אזל, בלשכת ראש הממשלה מרגיעים ואומרים כי מלאי החיסונים מלא, אך הם לא נוקבים במספר החיסונים הקיימים בארץ בשל שיקולי חיסיון.

"יש בישראל מלאי חיסונים מספק, גם להווה וגם לצרכים העתידיים. מספר משלוחים הגיעו בימים האחרונים, וכך יימשך", מסרו הערב (חמישי) מלשכת ראש הממשלה וציינו כי ראש הממשלה, נפתלי בנט, עומד בקשר רציף עם מנכ"ל חברת פייזר, לצד שר הבריאות ובכירי משרדו.

עוד מבהירים בלשכת ראש הממשלה כי "אין חשש למחסור בחיסונים. מטעמי חיסיון, מספר החיסונים המדויק אינו מתפרסם". הם גם קוראים לאזרחי ישראל שלא התחסנו  "ללכת להתחסן, יש חיסונים לכולם", הבהירו שוב.

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נפתלי בנט בשידור חי כי ההגבלות בחגים תלויות בקצב החיסונים. "עתיד החגים תלוי בכמות המתחסנים", אמר ראש הממשלה בנט מקודם יותר. עוד הוא הוסיף כי "ננצח את הדלתא רק אם קצב ההתחסנות יגבר על קצב התפשטות המגיפה".

קורונה חיסון לקורונה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד