כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
חיזבאללה מתנכל לתושבים

צפו: פעיל הטרור שהותקף ע"י דרוזים - חוזר לביתו

בעוד הדרוזים בלבנון סובלים מהתנכלות של תומכי חיזבאללה בעקבות תקיפת משגרי הרקטות ביום שישי - המחבל של ארגון הטרור חיזבאללה שהותקף, לאחר שהיה מעורב בשיגור מטח רקטות לעבר ישראל - התקבל כגיבור כשחזר לביתו לאחר התקיפה. צפו

צפו: פעיל הטרור שהותקף ע"י דרוזים - חוזר לביתו
פעיל החיזבאללה שהותקף על ידי הדרוזים צילום: מתוך הרשתות החברתיות בלבנון

המחבל מטעם ארגון הטרור חיזבאללה שהותקף ביום שישי האחרון על ידי דרוזים, לאחר שהיה מעורב בשיגור מטח רקטות לעבר ישראל - התקבל כגיבור כשחזר לביתו לאחר התקיפה.

בסרטון מתוך הרשתות בלבנון נראים שכנים וחברים עורכים קבלת פנים למחבל. עשרות אנשים מקבלים את פניו, מברכים אותו ומתחבקים איתו לקול צלילי זמר.

הפעיל שהותקף מתקבל כגיבור \\\\ רשתות חברתיות בלבנון

בתוך כך, הצעיר הדרוזי, יחיא א-תימאני, שתיעד את מתקפת הדרוזים נגד משגרי הרקטות לישראל - מואשם ב"שת"פ עם הציונים" על ידי תומכי חיזבאללה, אך מקבל אהדה מתושבי לבנון המתנגדים לפעולות ארגון הטרור נגד ישראל.

רועי קייס, הכתב לענייני ערבים ב'כאן 11', כתב: "האיש שבתמונה הוא האיש הכי אמיץ בלבנון ביממה האחרונה. יחיא א-תימאני, צעיר דרוזי שתיעד בפייסבוק שלו את העימות בין אנשי חיזבאללה שירו לעבר ישראל לבין בני הכפר שלו שוויא. אתר חדשות בדרום לבנון כבר האשים אותו בשת"פ עם הציונים. במקביל יש גם מי שפתחו בקמפיין תמיכה בו ברשתות החברתיות".

הדרוזי שתיעד את תקיפת מחבלי חיזבאללה/ צילום: מתוך הטוויטר של רועי קייס

קייס פרסם גם תיעוד מעניין, בו רואים את אנשי חיזבאללה מתנכלים לדרוזים שמוכרים תאנים בעקבות התקרית החריגה בכפר שוויא בדרום לבנון, תקרית שהביכה את חיזבאללה, וקוראים להם: "ההתנגדות יותר מכובדת מכם. משת"פים של הציונים".

תומכי חיזבאללה תוקפים דרוזים \\\\ רשתות החברתיות בלבנון

חיזבאללה דרוזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד