י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מכוסה בסדין שחור

דיפלומטית שוויצרית נוספת נמצאה ללא רוח חיים

בפעם השניה בתוך מספר חודשים: הרשויות התאילנדיות חוקרות את מותה של אזרחית שוויצרית בת 57 שנמצאה ליד מפל מים באי פוקט, במה שמשרד החוץ התאילנדי הגדיר כ"רצח", המקרה הנוכחי מגיע לאחר מקרה נוסף דומה, גם אז דיפלומטית שוויצרית נמצאה ללא רוח חיים באיראן

דיפלומטית שוויצרית נוספת נמצאה ללא רוח חיים
דגל שוויץ צילום: Pixabay

דיפלומטית שוויצרית נמצאה מכוסה בסדין שחור ליד מפל מים. לאחר המקרה, הרשויות התאילנדיות הגבירו את האבטחה באי פוקט שם אירע הרצח.

האישה, ניקול סוביין-וויסקופף, דיפלומטית שוויצרית, נמצאה מכוסה בסדין שחור ביום חמישי האחרון, בתוך המים בין סלעים באי הנופש. תושב האי מצא את הגופה והזעיק את המשטרה.

"ממה שראינו במקום, הגופה הייתה מכוסה ביריעה שחורה, מה שמעיד על כך שהיא נרצחה על ידי מישהו והיא לא מתה מסיבות טבעיות", כך אמר מפקד המשטרה האזורית קיטירת פנפאטש בראיון לטלוויזיה המקומית.

כלי תקשורת בשווייץ דיווחו כי האישה הייתה שייכת לשירות הדיפלומטי של שוויץ, משרד החוץ של שוויץ קיבל מידע מהרשויות התאילנדיות על מותה של סובן-וייסקופף והחקירה נמשכת.

המקרה הנוכחי הוא השני בחודשים האחרונים. כזכור, כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", המזכירה הראשונה בשגרירות שוויץ בטהרן נמצאה ללא רוח חיים בחודש מאי השנה, לאחר שנפלה מבניין רב קומות בו התגוררה בצפון העיר. גופת הדיפלומטית נמצאה על ידי גנן, לאחר שעובד שהגיע לדירתה מוקדם בבוקר הבחין כי היא נעדרת.

משרד החוץ לא סיפק פרטים אודות הנסיבות סביב מותה של הדיפלומטית, וציין כי זה נשאר חסוי בגין "פרטיות". אך משטרת תאילנד פרסמה כי עצרה חשוד שלכאורה מעורב במותה של האישה השוויצרית, כך מסרו הרשויות ביום שבת. החשוד הוא גבר בן 27, תושב תאילנד.

תאילנד רצח שוייץ אזרחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד