כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"מסוכן מאוד"

הח"כית ממרצ מתרברבת: "יכולים למנוע מהממשלה פעולה צבאית"

ברקע המתיחות הביטחונית בצפון, חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי מ'מרצ' טענה שהם יכולים למנוע מהממשלה לנקוט פעולה צבאית: "ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי - תהיה סכנה לקואליציה" | בימין תוקפים: "התממשות של התרחיש הגרוע ביותר שיכולנו לחשוב עליו"

הח"כית ממרצ מתרברבת: "יכולים למנוע מהממשלה פעולה צבאית"
תומכי מרצ צילום: בן קלמר פלאש 90

יגרום להבהרה מצד בנט? היום (ראשון) חברת כנסת מאחת ממפלגות השמאל שבקואליציה, הכריזה שהם יכולים למנוע מהממשלה לפעול בפעולה צבאית נגד חיזבאללה או חמאס.

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ הצהירה כי מפלגתה יכולה למנוע מהממשלה לנקוט בפעולה צבאית, כיוון שהיא יכולה לאיים ביציאה מהקואליציה ובכך להפיל את הממשלה. בתגובה לדבריה, בימין זועמים על כך, ומזהירים מהתממשות דבריה.

"ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי - תהיה סכנה לקואליציה", אמרה זועבי ל'מכאן'. 'זה נמצא בהסכמים הקואליציוניים. הממשלה הסכימה שהיא תעסוק רק בעניינים כלכליים ואזרחיים".

היא המשיכה בדבריה וטענה: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית".

"בנט מבין היום, וזו פרשנות שלי, שהמצביע הימני נעלם לו והוא לא יחזור, ולכן הוא צריך להבין שהוא קרוב יותר לשמאל", הוסיפה הח"כית מ'מרצ'.

"מסוכן מאוד", הגיב יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', וגם יו"ר תנועת הימין 'אם תרצו' מתן פלג, ''זוהי התממשות של התרחיש הגרוע ביותר שיכולנו לחשוב עליו. בטחון ישראל מופקד בידי מרצ והתנועה האסלאמית. הדבר מצטרף לדיווח בעיתונות הערבית על כניעה ללחצים האמריקניים שלא להגיב לחיזבאללה".

"בנט ממשיך את כניעתו לגרועים שבאויבנו כדי לשמור על כסאו. אזרחי ישראל לעולם לא יסלחו למי שיפקיר את ביטחונם עבור שררה פוליטית!", הוסיף פלג.

מרצ נפתלי בנט חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד