כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"חשבנו שאנחנו בלתי מנוצחים"

נדבק בנגיף וזועק ממיטת חוליו למתנגדי החיסונים: "תעשו זאת"

גבר מוירג'יניה שמאושפז לאחר שחשב שהוא "בלתי מנוצח" לקורונה, קורא למתנגדי חיסונים לקבל את החיסון | הוא מתחנן ממיטת בית החולים, שם הוא מאושפז בשל מצבו הקשה

נדבק בנגיף וזועק ממיטת חוליו למתנגדי החיסונים: "תעשו זאת"
טראוויס קמפבל צילום: מתוך הפייסבוק של קמפבל

טראוויס קמפבל, בן 43, נמצא בבית החולים במשך יותר משבוע עם סיבוכי קורונה, גם אשתו ושני ילדיהם חלו, כך דיווחה רשת NBC. קמפבל מחובר כעת למכשירי הנשמה, ונלחם במצבו העגום לפרסם סרטונים בפייסבוק הקוראים לאנשים להתחסן.

"עברתי עוד לילה שלם, ואני אסיר תודה לראות את אור היום", נשמע אומר טרוויס בנשימות קשות בהודעה ביום חמישי האחרון ממיטת בית החולים. "כל נשימה היא כמו להניף גרזן", אמר המטופל בסרטון עצוב של 11 דקות שבו הוא דן בחשיבות החיסון.

אשתו קלי קמפבל חוששת כי מצבו ידרדר במהלך השבועות הקרובים, ומתחננת לכולם ללכת להתחסן. "פשוט חשבנו שאנחנו בלתי מנוצחים ואנחנו לא הולכים לחלות בזה", אמרה קלי לתקשורת הבריטית, "פשוט היינו עסוקים כל כך, ופשוט עברנו דירה, אז דחינו לקבל את החיסון, הוא התחיל בחדר רגיל, ואז הוא עבר לחדר טיפול נמרץ, ועכשיו הוא בטיפול נמרץ ריאתי" אמרה.

טראוויס שאל את העוקבים שלו באחד הסרטונים אם הם מעדיפים להתחסן או לתכנן את ההלוויה שלהם. קלי סיפרה לרשת NBC שמצבו של טראוויס לא טוב, והיא לא רוצה שאף אחד אחר יסבול מהתמודדות דומה.

"אם אתם צריכים לקחת חופש מהעבודה, אם אתם צריך לפספס איזה פגישה, אז תעשו זאת, כי אתם צריכים ללכת לקבל את החיסון, אנחנו לא עשינו זאת, ולכן אנחנו נמצאים במצב הזה כעת", אמרה. "זאת אומרת, זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך, במיוחד לא רק עבורך, אלא עבור בני משפחתך".

גולשים רבים הגיבו לפוסטים של האיש, וכתבו כי הם הולכים להתחסן באופן מיידי.

קורונה מתנגדי חיסון חולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד