כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"זו התשובה האמיתית"

אבידר: "הסיבה שרציתי להיות שר למרות הכל"

לאחר שמונה לשר במשרד ראש הממשלה וחטף ביקורת קשה, אלי אבידר מנסה להסביר מדוע לקח את התפקיד - וטוען שהסיבה לכך היא שרצה להיות חלק מהממשלה: "אני רוצה לנסות ולשנות מהמקום המשפיע ביותר במדינה" | על הנושאים שנאבק עבורם: "לא שכחתי; אעשה את מה שניתן כדי לקדם"

אבידר: "הסיבה שרציתי להיות שר למרות הכל"
בנט ואלי אבידר במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ממשיך להיחשף לביקורת: אתמול (ראשון) השר אלי אבידר, השר החדש במשרד ראש הממשלה, התייחס לביקורת שהופנתה לעברו והסביר שהוא לקח את תפקיד  שר ללא תיק, כיוון שהוא רוצה להיות בממשלה.

"הביקורת שלכם מעניינת אותי יותר. חלק מתהליך הגדילה של איש ציבור הוא לדעת לקבל ולהתמודד עם ביקורת", כתב. "רציתי להיות חלק מהממשלה הזאת. רציתי להיכנס פנימה ולעשות מה שניתן כדי לשנות את ההתנהלות מבפנים".

אבידר המשיך: "לכנסת, אני תמיד יכול לחזור, אבל אני רוצה לנסות ולשנות מהמקום המשפיע ביותר במדינת ישראל, מתוך הממשלה. זוהי תשובה שאולי לא תספק את חלקכם, אבל לאור הקונסטלציה שנוצרה זו התשובה האמיתית ביותר שאני יכול לתת".

"לגבי תוכן התפקיד: בחודשים הקרובים אפעל בתחום התכנון האסטרטגי, יש סוגיות שנצטרך לתת להן מענה, ולדאוג שנהיה במקום טוב יותר בעוד 10 שנים. בהמשך בנושאי המשרד למודיעין", סיפר.

"אני קשוב לדברים הקשים של חלקכם. איני מקל ראש בכאב של חלק מהחברים", המשיך השר החדש, "יודע שזה כאב בתקופת הממשלה הקודמת, וכעת זה כואב הרבה יותר; כשהממשלה שבעבורה נלחמתם אינה משנה את המצב".

"לא שכחתי את הנושאים עליהם נלחמנו ובוודאי שלא שיניתי את דעתי מאז השתתפותי, היום, בישיבת הממשלה הראשונה שלי. חלק מהנושאים כבר מטופל. חלק לא, ואעשה את מה שניתן כדי לקדם זאת", סיכם.

אלי אבידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד