י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החליק ונחבל בראשו

צומת גהה: רוכב אופניים חרדי נפצע באורח קשה

רוכב אופניים בשנות השישים לחייו החליק בצומת גהה סמוך לבני ברק ונפצע בראשו | אזרחים שהבחינו בפצוע הזעיקו את כוחות ההצלה למקום שפינו את רוכב האופניים כשהוא במצב קשה

צומת גהה: רוכב אופניים חרדי נפצע באורח קשה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

גבר חרדי נפצע היום (שני) באורח קשה לאחר שהחליק עם אופניים חשמליים ברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לצומת גהה בין בני ברק לפתח תקווה. הפצוע, בשנות השישים חייו, סובל מחבלות בראשו.

כוחות ההצלה הוזעקו על ידי אזרחים לזירת התאונה והעניקו לרוכב האופניים טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.

"לדברי עוברי אורח הוא החליק מאופניים החשמליים ונמצא מוטל לצדם ללא הכרה", סיפר בני גריינמן חובש איחוד הצלה, "הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה הוא ללא הכרה ובמצב קשה".

חובשים בכירים במד"א - הצלה פתח תקווה - חזקי רפאלוביץ וחזקי פרקש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים מוטל על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מעורפל הכרה עם חבלת ראש, הענקנו לו טיפול ראשוני , קיבועים ועצירת דימומים והעלנו אותו במהירות לאמבולנס להמשך פינוי לבית החולים".

חובש רפואת חירום על בימבולנס מד"א ישראל הורביץ סיפר: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב על הכביש, מספר מטרים מהאופניים שהיו בשוליים, כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה."

תאונת דרכים אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד