י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מצבו קשה

בבית המטפלת: פעולות החייאה בפעוטה חרדית

מתנדבים מארגוני ההצלה הצליחו להשיב את הדופק לפעוטה בת חצי שנה שנמצאה כשהיא מחוסרת הכרה בבית המטפלת בשכונת רמות בבירה | בבית החולים מנסים להיאבק על חייה. מצבה מוגדר קשה 

בבית המטפלת: פעולות החייאה בפעוטה חרדית
כוחות הצלה סמוך לבית המטפלת צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות ההצלה ביצעו היום (שני) פעולות החייאה על פעוטה בת עשרה חודשים שאיבדה את הכרתה בעת ששהתה בית המטפלת בירושלים. האירוע התרחש ברחוב סולם יעקב בשכונת רמות.

בתום פעולות החייאה הצליחו המתנדבים להשיב את הדופק לפעוטה והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, שם מנסים הרופאים להיאבק על חייה.

זאבי סופר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, שטיפל בפעוט בשכונת רמות, סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוטה היתה ללא הכרה לאחר שנמסר לנו כי איבדה את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בה פעולות החייאה וכשחזר דופק היא פונתה לבית החולים. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

כזכור, אתמול בערב (ראשון) שחררה הפרקליטות את גופת הפעוט כבן השנתיים שנפטר בשבת בבוקר בביתו שבבני ברק. הלווייתו התקיימה אתמול בבית העלמין ירקון. מוקדם יותר אמש התעוררה סערה סביב נתיחת גופתו של הפעוט, זאת לאחר שהמשטרה החליטה לפתוח בחקירה.

בעדה החרדית איימו לצאת להפגין נגד 'חילול המת'. לבסוף, לאחר התערבות רכז המחלקה המשפטית של ארגון זק"א מיכלה גוטווין, מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד ורב המכון לרפואה משפטית הרב אשר לנדאו, שוחררה גופת הפעוט לקבורה. מארגון זק"א תל אביב נמסר כי "בעקבות דרישת הפרקליטות, בוצעה נתיחה חלקית מקומית בלבד בנוכחות רב המכון לרפואה משפטית".

 

החייאה פעוט מטפלת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד