י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לרגל מגבית בית המדרש בבית שמש

הרבי הביא נר שעווה של אביו במעמד 'לעשות רצונך'

פתיחת מגבית 'לעשות רצונך' לטובת בית המדרש קהל חוקי חיים שומרי אמונים בית שמש נערך בהשתתפות החסידים שהרימו את תרומתם. איזה נר הביא הרבי? ואיזה חפצים הביא המשב"ק?. צפו בגלריה וסיקור מהמעמד

הרבי הביא נר שעווה של אביו במעמד 'לעשות רצונך'
כינוס לעשות רצונך בחצר שומרי אמונים צילום: מענדי קורנט

בחצר חסידות שומרי אמונים קיימו ביום ראשון בערב מעמד 'לנו ולבנינו' פתיחת המגבית 'לעשות רצונך' לטובת בית המדרש קהל חוקי חיים שומרי אמונים בית שמש לקראת יומא דהילולא קדישא של הרבי הקודם בעל ה'חוקי חיים' משומרי אמונים זצ"ל שיחול בה' אלול הקרוב.

האירוע התקיים באולמי הדר ברמת בית שמש א' ברוב פאר והדר בהשתתפות חברי קהילת שומרי אמונים בית שמש, הוריהם וידידי הקהילה בראשות האדמו"ר שליט"א.

את הערב הנחה הרה"ח ר' משה טויסיג שפתח בדברים נרגשים וסיפר את זכרונותיו הרוויים בצל הרבי בעל החוקי חיים זי"ע לאחריו נשא דברים הגאון רבי אליעזר הכהן רבינוביץ דומ"ץ הקהילה שקידם את פני הבאים בהערכה רבתית, את חשיבות העניין של מקדש מעט ועוד.

לאחריו עלה לשאת דברים הרה"ח ר' יהודה לייב אוירינג מנהל מרכז מוסדות שומרי אמונים בארה"ק שדיבר בשם קהילת שומרי אמונים הארצית, על השמחה בהתרחבותה של הקהילה, בחשיבותה של הקהילה. כמו כן כאחד מההורים של כמה מחברי הקהילה. על החובה והזכות של ההורים לתמוך בקהילה למען המשך הדורות.

לאחר מכן התקיימה תוכנית מיוחדת ששולב בגראמן מפי הגראמר הרה"ח ר' בן ציון ברכר ובליווי מצגת מרגשת שסחטה דמעות מיושבי האולם. לקול שירת ההמונים "פתחו שערים ויבוא גוי צדיק שומר אמונים" הופיע האדמו"ר משומרי אמונים. 

את דבר הקהילה מסר הרה"ח ר' זאב נחום רבינוביץ שדיבר על הזכות והחובה של כל אחד להשתתף במגבית קודש זו. הרחיב על הסיעתא דשמיא המופלאה לה זוכה הקהילה ופנה בדברים נרגשים לקהל הנאספים להיות חלק מהקמת בית מקדש מעט.

את המשא המרכזי נשא האדמו"ר שהרחיב בגודל נתינת צדקה בימי אלול, בחשיבות חברי הקהילה ששמם הולך לפניהם, ועל החובה להתאמץ יותר מכפי היכולת למען מגבית קודש זו. את דבריו סיים בדברי ברכות לרוב לכל המשתתפים במגבית. 

לאחריו אמר הרבי כי הביא באמתחתו נר שעווה בו השתמש אביו בעל החוקי חיים משומרי אמונים זי"ע להדליק נר חנוכה באחד מן השנים. האדמו"ר אמר כי הדבר חשוב מאוד אצלו אך לטובת בית המדרש בבית שמש הוא מוכן לתת זאת למי שייתן את הסכום הגבוה ביותר.

הפתעת הערב הייתה כאשר הרה"ח ר' שלמה בנעט ששימש בקודש אצל הרבי בעל החוקי חיים זי"ע הביא באמתחתו מספר חפצי קודש ביניהם מגבות, וחלות דבש שהיו על שולחנו של הרבי זי"ע בחודש תשרי תמורת סכומי כסף נכבדים.

צפו בגלריה של הצלם מענדי קורנט. הפקה: שחקים הפקות - אייזיק שטיין

שומרי אמונים החוקי חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד