י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בהשתתפות האדמו"ר

מחאה סוערת נגד הרכבת ב'בר אילן', מפגין נעצר • תיעוד

מאות 'קנאים' מבני העדה החרדית הגיעו אמש להפגין נגד המשך העבודות להקמת 'הקו הירוק' של הרכבת הקלה בבר אילן בי-ם | המפגינים טוענים כי המאבטחים נהגו כלפיהם שוב באלימות קשה | צפו

מחאה סוערת נגד הרכבת ב'בר אילן', מפגין נעצר • תיעוד
ההפגנה אמש צילום: ישי ירושלמי

עימותים קשים פרצו אתמול (שני) בין מפגינים לשוטרים ומאבטחים במהלך מחאה ברחוב בר אילן בירושלים, נגד המשך העבודות להקמת 'הקו הירוק' של הרכבת הקלה.

במקום הפגינו כמה מאנשי 'העדה החרדית', כחלק מסדרת מחאות של קהילות הקנאים בירושלים נגד הקמת הרכבת הקלה. המפגינים טוענים כי מעבר הרכבת באזור, עשוי לפגוע ברגשות התושבים החרדים. לטענתם, עיריית ירושלים מסרבת להגיע לכל פשרה בנושא.

במהלך המחאה ניסו חלק מהמפגינים למנוע בגופם את המשך העבודות באתר הבניה, אך אלו נהדפו על ידי המשטרה והמאבטחים. לפחות מפגין אחד נעצר על ידי המשטרה. בקרב המפגינים טענו אמש כי מדובר באחת המחאות הגדולות שנערכו במקום. באופן חריג, במחאה השתתף האדמו"ר ממשכנות הרועים.

המפגינים טוענים כי המאבטחים נהגו כלפיהם שוב באלימות קשה. כזכור, לאורך החודשים האחרונים פורסמו ב'בחדרי חרדים' שורה של תיעודים, בהם נראים המאבטחים נוהגים באלימות רבה ואף משתמשים בכלי עבודה כדי לאיים ולהכות את המפגינים.

עבודות הרכבת הקלה בר אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד