י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מתרגש מקבלת הפנים"

המפכ"ל ביקר בתלמוד תורה: "הקשר עם החרדים - בעדיפות עליונה"

לרגל פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך החרדיים, הגיע הבוקר מפכ"ל המשטרה לביקור בתלמוד תורה "תורה ברמה" שבירושלים | במהלך הביקור שוחח המפכ"ל עם הצוות החינוכי והצהיר: "משטרת ישראל שמה לה את הקשר עם הקהילות החרדיות בסדר עדיפות עליון"

המפכ"ל ביקר בתלמוד תורה: "הקשר עם החרדים - בעדיפות עליונה"
המפכ"ל במהלך הביקור צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, הגיע הבוקר (שלישי) לתלמוד תורה "תורה ברמה" בירושלים, לרגל פתיחת שנת הלימודים. המפכ"ל, שהגיע מלווה במפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן רב המשטרה ניצב משנה הרב רמי ברכיהו, נפגש עם הרבנים והתלמידים.

בביקור הששתפו רב מחוז ירושלים, מפקח, הרב שמעון שוקרון, ראש מדור אוכלוסיות חרדיות במשטרה, רפ"ק שמעון לוי ומש"ק רמת שלמה, רס"ב עופר גיגי. 

את המפכ"ל קיבלו תלמידי כיתה א' בשירת הפיוט "יפה ותמה" שריגשו את הנוכחים. לאחר מכן נפגש המפכ"ל עם סגל ההוראה, בראשות הרב שלמה ברסקה ושמע מהם על שיתופי הפעולה עם המשטרה, התכנים החינוכיים שמעביר המש"ק השכונתי בנושא זהירות בדרכים ונושאים אחרים.


צילום: דוברות המשטרה

סגל ההוראה הדגיש בפני המפכ"ל את חשיבות לימוד התורה בכל עת ובכל זמן ובוודאי בימי הקורונה המאתגרים את כל החברה בישראל. במסגרת הביקור נכנס המפכ"ל לשיעור בכיתה א', בירך את התלמידים וסיפר להם על פעילות המשטרה שכל תכליתה להגן ולשמור עליהם ועל ביטחון ישראל.

"אני מתרגש מאוד מהביקור ומקבלת הפנים החמה. זה עונג גדול לראות את הזמירים הקטנים שרים וקוראים מהכתב", אמר המפכ"ל בפגישה עם סגל ההוראה, "משטרת ישראל שמה לה את הקשר עם הקהילות החרדיות בסדר עדיפות עליון, אנו משטרה שמורכבת מכל קהילות ישראל עבור כל קהילות ישראל"

המפכ"ל הוסיף כי "חטיבת הקהילות שהקמנו לאחרונה תרכז את הפעילות המשותפת של המשטרה עם החברה החרדית במטרה לשלב זרועות ולשתף פעולה בתחומי החיים והעשייה. החיבור המשטרתי כפי שבא לידי ביטוי במוסד הלימודי שלכם הוא דוגמא ומודל לחיבור ולקירוב שנדרשים בין החברה החרדית למשטרה ואנחנו נמשיך ונפעל להעמקתם".

מפקד מחוז ירושלים ירושלים, ניצב דורון תורג'מן ברך ואמר: "שיתוף הפעולה של מחוז ירושלים עם המוסדות החרדים הוא שיתוף פעולה יום יומי שהולך ומתגבר. אנחנו בשיח עם כל הגורמים בחברה החרדית במטרה לשפר את שירותי המשטרה, לבנות אמון ולהטיב עם האוכלוסייה. השוטר השכונתי ברמת שלמה מכיר את כל ילדי השכונה, חלק גדול מאוד אפילו בשמם והוא מודל בעיר לחיבור המשטרה לקהילה החרדית. התושבים רואים בו חלק בלתי נפרד מהשכונה, הוא זמין לכל שאלה ובעיה".

הרב הראשי למשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו הביע בפני הילדים את התפעלותו על שליטתם ברזי הפיוטים והפציר בהם להתרכז בלימוד מעמיק של תכני תלמוד התורה, להקשיב למורים ולמנהל בית הספר ועל ידי התחזקותם בלימודים הם יהיו עמודי התווך של מדינת ישראל.

 

מפכ''ל קובי שבתאי תלמוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד