י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות מתנדבים יצאו לחפש

דאגה גדולה בברוקלין: הילד יוסף בן ה- 6 נעדר

מסוקים באוויר, ומאות מתנדבי השומרים והצלה מברוקלין יצאו לחפש אחר הילד הקטן יוסף שפירו בן ה- 6 משכונת פלטבוש שנעלם היום משעות הצהריים ואין קצה חוט. גם מתנדבי לייקווד יצאו לעזור בחיפושים. התפללו לשלומו של יוסף בן בתיה

דאגה גדולה בברוקלין: הילד יוסף בן ה- 6 נעדר
הילד יוסף שפירו צילום: באדיבות השומרים

דאגה גדולה בקרב הקהילות החרדיות בשכונת פלטבוש בברוקלין: הילד הקטן יוסף שפירו בן ה- 6 נעדר במשך שעות ארוכות מאז שעות הצהריים.

ארגון השומרים של פלטבוש פרסם כי הוא זקוק למתנדבים בחיפוש אחר יוסף שפירו בן 6, שנעדר שעות ארוכות ממחנה הקיץ בו הוא שוהה בקאנארסיאל ברוקלין.

מהדיווחים עולה כי יוסף שהה יחד עם הילדים בפארק, הילדים עזבו את הפארק באוטובוסים בסביבות השעה 15:00 בצהריים בחזרה למחנה, אך יוסף איכשהו נעלם - ואולי מעולם לא עלה על האוטובוס חזרה למחנה.

החיפושים מתמקדים ברחבי הפארק הגדול שכנראה שם נעלם. ארגונים יהודים בברוקלין מציעים פרס כספי של 10 אלף דולר למי שימצא את הילד. 

ארגון השומרים פנה מעל גבי הרשתות החברתיות וכתב: "אנו זקוקים למתנדבים נוספים אם יש לכם זמן, אנא צאו לאתר הפארק", ארגון השומרים פרסם קישור איך להגיע למקום: "אנא הצטרפו לחיפוש, יש צורך בכוח אדם, אנא שתפו מחדש והעבירו ברשתות המדיה החברתית ולחברים שלכם".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאות מתנדבים בליווי מסוקים מכל האזורים יצאו לחפש אחר הילד, מדובר בכלל ארגוני החסד בברוקלין שהצטרפו לחיפושים במאמץ עצום למצוא את הילד, שומרים, חברים, הצלה, מתעסקים גם מתנדבי לייקווד שלחו כוחות סיוע מניו גרז'י וחפ"ק הוקם במטרה למצוא את הילד כמה שיותר מהר בריא ושלם עוד לפני רדת החשכה. 

אנא התפללו לשלומו של הילד יוסף בן בתיה שכאמור נעדר מאז שעות הבוקר בניו יורק.

השומרים פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד