י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ביום גיבוש עם מפלגתו

הקורונה בכנסת: ח"כ שלישי נדבק בנגיף

אחרי חברי הכנסת עופר כסיף וגלעד קריב, גם חבר הכנסת שמחה רוטמן נמצא חיובי לקורונה -  מה שעלול להביא להתפרצות בכנסת | בתחילת השבוע היה יחד עם כל חברי מפלגתו ועוזריהם ביום גיבוש; האם ימצאו נדבקים גם שם?

הקורונה בכנסת: ח"כ שלישי נדבק בנגיף
היערכות קורונה בכנסת בגל הקודם צילום: דוברות הכנסת

ברקע תחילת הפגרה במשכן הכנסת, הבוקר (חמישי) חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' נמצא חיובי לנגיף הקורונה, לאחר שהלך לבצע בדיקה בעצמו, כשהיום האחרון בו שהה במשכן היה שני אז שהה לצידו של שר המשפטים גדעון סער ושרת הפנים איילת שקד.

בהודעה שהוציא ניצב גריף לכלל באי המשכן, נכתב כי "על כל מי שהיה במגע קרוב עמו או בקרבתו ועבר חיסון- אינו מחוייב בבידוד, אך מומלץ לבצע בדיקת קורונה לאחר 72 שעות. לעומת זאת, מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמו, מתבקש להישאר בביתו".

חבר הכנסת רוטמן הוא הח"כ השלישי שנמצא חיובי לנגיף בגל הרביעי, לאחר שמוקדם יותר נדבקו חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' וחבר הכנסת גלעד קריב מ'העבודה'.

רוטמן היה בתחילת השבוע ביום גיבוש של מפלגתו, 'הציונות הדתית', יחד עם כל חברי הכנסת של המפלגה כולל עוזריהם. ולאחר שנבדק, קיים החשש שזה שעלול להביא להתפרצות במפלגה.

כאמור, בנוסף ליום גיבוש עם חברי מפלגתו, רוטמן היה במהלך השבוע בדיון הראשון של הועדה למינוי שופטים - כשבחדר נכחו בין היתר נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, שרת הפנים איילת שקד ושר המשפטים גדעון סער.

חולי קורונה שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד