י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשיחה עם מנכ"לי קופות החולים

בנט סיפר על מלאי החיסונים והרחבת טווח הגילאים לחיסון השלישי

ראש הממשלה שוחח הבוקר עם מנכ"לי קופות החולים: "להיערך להרחבת טווח הגילאים של החיסון השלישי בשבוע הבא - אנחנו ערוכים עם מלאי החיסונים". בנט קיבל סקירה מפורטת אודות תמונת המצב ביחס למאמצי ההתחסנות בקופות החולים

בנט סיפר על מלאי החיסונים והרחבת טווח הגילאים לחיסון השלישי
נפתלי בנט בטלפון צילום: אריאל זנדברג

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הבוקר (חמישי) עם מנכ"לי קופות החולים מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת, וקיבל סקירה מפורטת אודות תמונת המצב ביחס למאמצי ההתחסנות בקופות החולים.

ראש הממשלה הנחה את מנכ"ל משרד רה"מ ואת מערכת הבריאות לבחון מודל סיוע לקופות החולים במטרה להמשיך לקדם את מאמץ ההתחסנות מציל החיים.

בשיחה השתתפו גם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מנכ"ל משרד רה"מ, יאיר פינס, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, וגורמי מקצוע נוספים.

ראש הממשלה בנט אמר בשיחה: "אני מעריך שהערב נקבל את אישור הצוות לטיפול במגפות לחסן שכבת גילאים נמוכה יותר בחיסון השלישי המשלים. לכן, יש להיערך להרחבת טווח הגילאים של החיסון השלישי בשבוע הבא".

לדבריו, "אנחנו ערוכים מבחינת מלאי החיסונים בישראל. המטרה שלנו הייתה ונשארה להתמודד עם הדלתא ללא פגיעות הרסניות לכלכלה, במידת האפשר. כדי לעמוד במשימה הזו, מאמץ ההתחסנות הוא הכלי העליון".

"אני רוצה לשבח אתכם על הפעילות שלכם בנושא החיסונים, כי זה פשוט מציל חיים. אני גאה להיות ראש הממשלה במדינה שאלו הם ארגוני הבריאות המרכזיים שלה. אני מבקש להעביר דרככם לכל הצוותים את ההוקרה וההערכה, בשם כל אזרחי ישראל. נמשיך בכך, ביחד, ורק כך ננצח את הדלתא", דברי ראש הממשלה בנט.

קורונה חיסון שלישי מלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד