כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הדיל הסודי שנחשף

בן-גביר תוקף את בנט: "מה הוא עוד מסתיר?"

לאחר שפורסם שראש הממשלה הציע למנהלי בית החולים לקבל תקנים נוספים בתמורה לשתיקתם לגבי מספר החולים - יו"ר 'עוצמה יהודית' תוקף את הראשון: "משחק בבריאות חיי הציבור" | הוא תהה אם בנט מסתיר עוד מהציבור: "אנחנו בסכנה"

בן-גביר תוקף את בנט: "מה הוא עוד מסתיר?"
נפתלי בנט/איתמר בן גביר צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

בתוך שאר הביקורת לאחר הפרסום, היום (חמישי) גם יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר תוקף את ראש הממשלה, לאחר שדווח כי הציע דיל למנהלי בתי החולים.

בן-גביר התייחס לדיווחים, לפיהן בנט הציע למנהלי בתי החולים עוד תוספת של תקנים ובתמורה לכך הם ישתקו ולא יספרו על מספר חולי הקורונה, וטען שהוא משחק בחיי הציבור. בנוסף, תהה מה הוא עוד מסתיר מהציבור ואמר שאנחנו בסכנה.

"בנט משחק בבריאות חיי הציבור ותולה את קבלת תוספת תקנים לצוותים רפואיים המצילים חיי אדם, תמורת אי פרסם נתוני התחלואה", תקף והתייחס לדיווחים, "מדליקה מנורה אדומה והשאלה המציקה שנשאלת היא, מה עוד רוה"מ בנט מסתיר מהציבור".

יו"ר 'עוצמה יהודית' המשיך: "בנט, לא משיב לשאלות עיתונאים, כדי להימנע מלחשוף את האמת על התנהלותו הכושלת בדרך לאנרכיה בבריאות תושבי המדינה, בביטחון והכלכלה".

"בנט הבטיח למנסור עבאס 53 מליארדים תמורת הנגב. עכשיו נותר לחשוף מה קורה באמת במצב הביטחוני והכלכלי כשתומכי הטרור סחטו את הממשלה בראשות בנט ולהבין, אנחנו בסכנה", טען.

איתמר בן גביר נפתלי בנט קורונה מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד