י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תקופת וציוויתי את ברכתי"

זאת הסיבה שנהרו פניו של הראשל"צ הגר"י יוסף

עם כניסת חודש אלול נראתה שמחה ונהרה גדולה על פניו של הרב, נוכח שטר המכירה המיוחד לקראת שנת השמיטה • "יוצא שבראש חודש אלול נכנסנו לתקופת וציוויתי את ברכתי, יש לכם שמחה גדולה מזה"? 

זאת הסיבה שנהרו פניו של הראשל"צ הגר"י יוסף
הגר"י יוסף צילום: Yaakov Naumi/Flash90

באי ביתו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי השבוע, עם כניסת חודש אלול נראתה שמחה ונהרה גדולה על פניו של הרב. בני הבית תלו זאת באמירת סליחות וההכנות לימי התשובה, אלא שבאחד הימים הפתיע הרב את מקורביו והסביר שהוא שמח מאוד לקראת שנת השמיטה, וכידוע ששלושים יום קודם החג שואלים ודורשים בהלכות החג.

הרב אמר למקורביו שעל פי תורה הלכה למשה מסיני שמצוות שמיטה נוהגת שלושים יום קודם ראש השנה. וכבר נכתבו משניות והלכות רבות שעוסקות בדין תוספת שביעית. ואומנם, חכמים ביטלו דין זה אחרי חורבן הבית, אך סגולת וציוותי את ברכתי לא בטלה, והיא קיימת כמו אז גם עתה. "יוצא שבראש חודש אלול נכנסנו לתקופת וציוויתי את ברכתי, יש לכם שמחה גדולה מזה"?

לזכייה בברכה החשובה לחצו כאן>>>

לאחר מכן הוציא הראשל"צ הגר"י יוסף את שטר המכירה האישי שלו. כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי הראשל"צ רכש קרקע בארץ ישראל לקראת שנת השמיטה על ידי ארגון 'מחבבי שביעית' המתווך את הקרקע מהחקלאי ביישוב תירוש אל הקונה ישירות, ללא רכישות ביניים. הראשל"צ שרכש גם הוא קרקע כדי לקיים את מצווה השמיטה בהידור, נופף בשטר המכירה ללא מילים, והביע את שמחתו העצומה.

אחר כך שוב אמר: "נכנסנו לתקופת וציוויתי את ברכתי, יש לכם שמחה גדולה מזה?"

ב'מחבבי שביעית' מציינים כי נותרו חלקות קרקע בודדות לקראת שנת השמיטה תשפ"ב. להצטרפות לגיבורי כוח עושי דברו, רכוש כבר היום קרקע, וגם עליך תחול ברכת "וציוויתי את ברכתי".
להצטרפות עוד היום לגיבורים ולסגולת 'וציויתי את ברכתי" לחצו כאן>>>

או חייגו: 
072-395-2213

שביעית שמיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד