א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
קרב הירושה מתרחב

ח"כ נוסף בליכוד מכריז: אתמודד על ראשות המפלגה

אחרי ישראל כץ, ניר ברקת, אבי דיכטר, מירי רגב ועוד ח"כים במפלגה - גם חבר הכנסת צחי הנגבי מכריז כי יתמודד על ראשות 'הליכוד' ביום שאחרי נתניהו: "אני השר עם הכי הרבה ניסיון" | על האמירה של מירי רגב, כי הליכודניקים בוחרים רק גברים לבנים, אמר: "זה ממש לא רלוונטי"

ח"כ נוסף בליכוד מכריז: אתמודד על ראשות המפלגה
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי חודשיים באופוזיציה וב'ליכוד' מתכוונים ליום שאחרי בנימין נתניהו. הבוקר (שישי) חבר כנסת נוסף במפלגה מכריז כי יתמודד על ראשותה לאחר שנתניהו יפרוש מהחיים הפוליטיים.

חבר הכנסת צחי הנגבי מ'הליכוד' הכריז הבוקר בראיון לרדיו 103FM כי יתמודד על ראשות המפלגה ביום שאחרי נתניהו, כיוון שהוא שר וח"כ ותיק מאוד במשכן. על האמירה של מירי רגב, כי הליכודניקים בוחרים גברים אשכנזים, אמר שזה לא רלוונטי.

"אחרי עידן נתניהו אתמודד על ראשות הליכוד, אני חבר הכנסת הוותיק ביותר והשר עם הכי הרבה ניסיון", אמר.

בהתייחסו לאמירתה של רגב בראיון ל'ידיעות אחרונות' אמר הנגבי, ‏"אני לא חושב שהשיקול לבחירת מנהיג קשור למוצא שלו. רוב האנשים בארצנו לא באמת יודעים להגדיר את הזהות העדתית שלהם. לא נראה לי שזה משקף את מה שחברי התנועה שלנו חושבים. יש תת ייצוג של בני עדות המזרח בהרבה תחומים ואסור לנו להשלים עם זה".

"אנחנו בחרנו בבגין להוביל אותנו, אני לא חושב שבחרנו בו בגלל שהוא נולד בפולין. ויצחק שמיר, לא חושב שמישהו שאל את עצמו היכן נולדו הוריו", הוסיף.

"אחרי עידן נתניהו אתמודד על ראשות הליכוד, אני חבר הכנסת הוותיק ביותר והשר עם הכי הרבה ניסיון" הבהיר, והוסיף: "אני לא עוסק בזה בדברים האלה. אנשים מתגעגעים לנתניהו, לדעתי הממשלה הזו תהיה הממשלה הקצרה בתולדות ישראל".

בינתיים, אלה שהכריזו על התמודדות ביום שאחרי שנתניהו יפרוש מהחיים הפוליטיים הם ניר ברקת, ישראל כץ, מירי רגב, יולי אדלשטיין, צחי הנגבי ואבי דיכטר.

בהמשך דבריו, תקף ח"כ צחי הנגבי את התנהלות הממשלה עם משבר הקורונה החריף: "קשה לקשור את המושג ממשלת בנט-לפיד למושג החלטות, הן מקבלים רק החלטות פופולריות וראינו את התוצאות - זינוק במספר החולים והמתים. הכל תוצאה מהססנות וחוסר יכולת לקבל החלטות. אין חולק על כך שההחלטות התקבלו באיחור, וכל דבר שהם עושים מאז הוא ניסיון לסגור פערים שנוצרו עקב חוסר מנהיגות. התפקוד של הממשלה מביך במקרה הטוב. היינו מעדיפים ממשלה עם גנץ שנכנע".

צחי הנגבי פריימריז לראשות הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד