י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היה במעקב"

צה"ל הפיל רחפן חדשני של חמאס בגבול עזה

ביום רביעי האחרון הפיל צה"ל רחפן חדשני של ארגון הטרור חמאס שחדר לשטח מדינת ישראל | היום הצליח הצבא לאתר את הרחפן | צה"ל: "היה במעקב לאורך כל האירוע"

צה"ל הפיל רחפן חדשני של חמאס בגבול עזה
הרחפן שהופל צילום: דובר צה"ל

צה"ל איתר היום (שישי) רחפן שהטיס ארגון חמאס בסמוך לגבול הרצועה, ככל הנראה למטרת איסוף מודיעין, והופל על ידי לוחמים כבר ביום רביעי. מדובר ברחפן מתקדם שאיתו מנסה הארגון לאסוף מידע בשטח ישראל.

בצה"ל הבהירו כי הרחפן היה תחת מעקב של הכוחות בגבול ולא היווה סכנה.  "כוחות צה"ל זיהו ביום רביעי רחפן של ארגון הטרור חמאס, שחצה משטח רצועת עזה והפילו אותו. הרחפן היה במעקב לאורך כל האירוע ואותר מוקדם יותר היום", נמסר בהודעת הצבא.

"צה"ל ימשיך לפעול על מנת למנוע כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל", הדגיש דובר צה"ל.

כזכור, אתמול עדכן דובר צה"ל כי רחפן של ארגון הטרור חיזבאללה, שחדר  ביום רביעי לשטח ישראל בגבול לבנון, הופל על ידי כוחות שהיו בגזרה. בצבא הבהירו כי הרחפן היה במעקב וכי לא נשקפה ממנו כל סכנה.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוחות צה"ל זיהו אתמול רחפן של ארגון הטרור חיזבאללה, שחצה משטח לבנון והפילו אותו. הרחפן היה במעקב לאורך כל האירוע". 

התקרית הגיעה ברקע המתיחות בגבול הצפון, פחות משבוע לאחר ירי 19 הרקטות לעבר מדינת ישראל על ידי חיזבאללה. כזכור, ביום שלישי שר הביטחון, בני גנץ, סייר בפיקוד הצפון, ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם וקצינים נוספים. במהלך הסיור שיגר גנץ איומים לעבר איראן וחיזבאללה.

רחפן חמאס רצועת עזה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד