י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מי אתה בכלל?!"

לעיני המצלמות: אחמד טיבי התעמת עם חייל • צפו

יו"ר סיעת 'הרשימה המשותפת' הגיע עם חבריו למפלגה לסיור בחברון - ולפתע התפתח עימות בינו לחייל צה"ל, שניסה לחסום את מעבר אחד הדרכים | החייל נגע בבטנו של טיבי, והאחרון זעק וסתר לידיו: "בחיים אל תרים את היד על חבר כנסת" | צה"ל: הלוחם פעל לפי הנהלים

לעיני המצלמות: אחמד טיבי התעמת עם חייל • צפו
ח"כ אחמד טיבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בסיור שערכו חלק מחברי 'הרשימה המשותפת', אתמול (שבת) התרחש עימות בין חבר הכנסת אחמד טיבי לחייל צה"ל בחברון, זאת לאחר שהאחרון מנע מהקבוצה להתקדם לאזור מסוים.

טיבי וחבריו סיירו בעיר חברון, וכשרצו להתקדם לאזור מסוים, חייל מגולני מנע מהם למרות חסינותם של חלקם מתוקף תפקידם כחברי כנסת. טיבי התקדם לכיוונו של החייל, והאחרון נתן לו מכה קלה בבטן, לטענתו, כדי שיתרחק.

טיבי מיד זעם והחזיר לו מכה בידו, כשזעק: "תוריד את היד! בחיים על תרים יד על חבר כנסת, חצוף!". החייל השיב לו: "על מי אתה צועק? מי אתה בכלל?! מי הרים עליך יד?".

החייל המשיך ולא אפשר לאף אחד מחברי הקבוצה להתקדם, בטענה שאין לו אישור לאפשר להם. ברקע הגעת עוד כוח מג"ב ומשטרה, טיבי הטיח בפני החייל: "אתה עובר על החוק!", והחייל המשיך: "אף אחד לא עובר אותי, לא משנה חברי כנסת - מי אתה בכלל?!".

"אתה חצוף ופרחח! עוף לי מהעיניים! עוף!", קרא לעברו טיבי, בעוד החייל משיב לחייל מג"ב ששואל מדוע הוא לא מאפשר להם לעבור: "לא אישרו לי, לא אמרו לי על זה כלום".

העימות בין השניים המשיך עוד דקות ארוכות. לאחר האירוע, טיבי ועוד שני חברי כנסת ממפלגתו הגישו תלונה ליו"ר הכנסת, ומנגד בצה"ל מסרו שהחייל פעל לפי הנהלים.

אחמד טיבי חברון חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד