ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עדות מרתקת

שיטה בדוקה: כך תבטיחו שמירה על המשקל במהלך החגים

תקופת החגים ממשמשת ובאה וכן החשש מקילוגרמים רבים שיתווספו למשקלנו • הכירו את השיטה הבדוקה שתציל אותנו מפני השמנת יתר, ללא כל קושי ומאמץ, כשהיא מגובה בעדות מרתקת

שיטה בדוקה: כך תבטיחו שמירה על המשקל במהלך החגים
תזונה בראש השנה צילום: unsplash

מירי הייתה מכורה למתוקים, פשוטו כמשמעו. כל ליקריץ קרץ לה מהמדף בחנות, ועוגיות החיוכים גרמו לה לחייך עד סוף היום. 

בניגוד למרבית בעלי עודף המשקל, מירי הייתה שלמה עם אורח חייה הלא בריא בעליל. "המחשבה שלי הייתה - טוב לי, אני נהנית, שמחה ומאושרת, למה להזיק לעצמי עם כל מיני דיאטות סגפניות?"

הצטרפו לשיטה המהפכנית המבטיחה ירידה במשקל ללא דיאטה>>>

אולם מדדי הלחץ דם, הסוכר והכולסטרול חשבו אחרת…

"אחרי ביקור אצל רופאת המשפחה, הבנתי שאני חייבת לחדול משגרת החיים הזו. הרופאה אמרה לי בנחרצות, שאם אני לא רוצה לסיים במיון, כדאי שאתחיל לחשוב על שינוי באורח החיים התזונתי שלי".

"באיזשהו שלב גם השמנתי כל כך שהתחלתי לחוש לא בנוח עם הגוף שלי. כל תזוזה הייתה מלווה במאמץ ובהזעת יתר" מודה בגילוי לב, "הבנתי שמעבר לעניין הבריאותי שהוא קריטי למדי, אני גם מתחילה לאבד את הביטחון העצמי וזה חשוב הרבה יותר מכל נשנוש מתוק באשר הוא".

"כמה מחברותיי סיפרו לי בעבר על השיטה של חברת 'סלימפיט' שמבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ על ידי אימון וליווי אישיים לכל אחד", ממשיכה לגולל את סיפורה האישי. "אם פעם התייחסתי לכך בביטול גמור, הרי שבאותה תקופה כן רציתי בזה, אבל דחיתי את זה כל הזמן. השתמשתי בצמד המילים הכי נפוץ בקרב שמנים - אחרי החגים"...

הצטרפו לשיטת סלימפיט המהפכנית>>

ומה גרם לך להפסיק להשתמש בתירוץ הזה?

"האמת שזה לא היה קל. שתבין, מדובר כאן באשה שראתה פעם במתוק מקור אושר והחגים הם תקופת השיא של העוגות, הקינוחים והממתקים", משתפת, כאשר ניתן לקבוע כי לא ניכרת עליה תחושת געגוע כלשהי לאותה תקופה. "אולם שיחת טלפון אחת שינתה לי את כל ההסתכלות", מציגה לפתע מירי את רגע הטוויסט בעלילה. "שוחחתי עם מאמנת אישית של סלימפיט והיא ציינה בפני שלוש נקודות חשובות שנחרטו אצלי בזיכרון עד היום. היא אמרה לי קודם כל שבפרט בנושא השומן חשוב להבין שאם לא עכשיו אימתי. ש'אחרי החגים' יהפך לאחרי חנוכה ולאחר מכן לאחרי חתונת הגיסה וכולי. כל הזמן יש לנו אתגרים ומהמורות ואנחנו פשוט צריכים לרצות להפסיק עם השומן אחת ולתמיד. מה גם שאחרי החג, האתגר יהיה גדול יותר שכן המשקל יהיה גבוה יותר וחבל להתחיל את תהליך הירידה במשקל בנקודת השיא שלנו, זה קשה עד בלתי אפשרי".

"שנית", ממשיכה מירי למנות את עצות המאמנת. "היא הסבירה לי שסלימפיט היא לא שיטה של 'זבנג' וגמרנו. זאת לא דיאטה שבה אנחנו מנזרים את עצמנו ממאכלים למשך תקופה ואז חוזרים לסורנו. להפך, עם סלימפיט מותר לך להמשיך לחייך בחג, ליהנות מהמאכלים שתמיד אהבת ויחד עם זאת לרדת במשקל ללא מאמץ".

יאמרו אנשים שזה נשמע לא אמיתי?

"האמת שגם אני חשבתי ככה בהתחלה, אבל ברגע שיש לך מאמנת אישית שמפענחת את הכשלים בהרגלי האכילה האישיים שלך, מסתבר כי ניתן לרדת במשקל בקלות ולהמשיך לאכול ולשמוח. יתרה מזאת, השיטה מסייעת לך לשמור על משקל תקין לטווח הארוך".

אוקיי, הגענו לנקודה השלישית

"הו, הנקודה השלישית היא אולי החשובה ביותר. המאמנת הסבירה לי איך אחרי תהליך הירידה במשקל, ארגיש בסיפוק ובאושר אמיתי. ובזה היא שכנעה אותי וממש צדקה. אין כמו תחושה של גוף בריא, קליל ורענן".

כיום, שבעה חודשים אחר שהתחילה בתהליך, השילה מירי ממשקלה למעלה מ-20 ק"ג ולדבריה היד עוד נטויה.

מנהלי סלימפיט מספרים לנו כי שיטת האימון האישי מחוללת פלאים ברחבי הארץ, כאשר לקוחות רבים מצליחים לעשות את הבלתי יאומן ולהוריד בקלות ממשקל גופם מספר קילוגרמים לא מבוטל.

השיטה פונה לגברים ונשים כאחד, כאשר לגברים מותאם מאמן אישי ולנשים מאמנת אישית.

שיטת האימון אישי, מאפשרת לכם להמשיך בשגרת חייכם ויחד עם זאת לרזות באופן משמעותי.

מהרו גם אתם לפני החגים לזהות את הכשלים בהרגלי האכילה שלכם, ולהתחיל לרדת במשקל ללא קושי ומאמץ.

הצטרפו לשיטת סלימפיט המהפכנית>>

משקל עודף דיאטה ירידה במשקל סלימפיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד