כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מה הקשר?

בזמן שירושלים בוערת: משפחת נתניהו נחתה בארה"ב

בני הזוג נתניהו יצאו לחופשה בארה"ב. עם נחיתתם בנמל התעופה בסן פרנסיסקו הם צולמו עוברים מסלול רגיל, עם אבטחה מינורית וללא שירות מיוחד. בו בעת משתוללת שריפה בירושלים והיו מי שנזכרו בציטוט של שרה נתניהו מלפני 19 שנים: "נרד מהארץ ושהמדינה תישרף"

בזמן שירושלים בוערת: משפחת נתניהו נחתה בארה"ב
בנימין נתניהו צילום: Moshe Shai/FLASH90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה יצאו היום (ראשון) עם שני ילדיהם אבנר ויאיר לחופשה משפחתית נדירה בארצות הברית.

עוברי אורח שהבחינו במשפחת נתניהו בנמל התעופה הבינלאומי בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, צילמו אותם ואת מלוויהם מסתובבים לאחר הנחיתה, עם אבטחה מינורית בלבד.

התיעודים משדה התעופה הופצו ברשתות החברתיות ועוררו תשומת לב מיוחדת, זאת לאור העובדה כי מדובר בתיעודים חריגים לאחר 12 שנות כהונה כראש ממשלה, בהן בני הזוג לא נאלצו לעבור את המסלול הרגיל שנועד לכלל הטסים בשדות התעופה.

יצוין, כי בני הזוג נתניהו יצאו לחופשה למרות קריאות בכירי מערכת הבריאות לישראלים להימנע מטיסות לחו"ל בצל הזינוק בתחלואת הקורונה - וההגבלות החדשות שבמסגרתן החוזרים מרוב מדינות העולם יידרשו מהשבוע הבא להיכנס לבידוד מלא - כולל ארה"ב.

מקורביו של נתניהו אמרו כי החופשה לא תתקיים במדינה "אדומה", וכי ארה"ב מוגדרת כעת כמו רוב המדינות בעולם "כתומה". לדבריהם בחזרה ימלאו בני הזוג אחר ההנחיות וייכנסו לבידוד של שבוע. כמו כן, מלשכתו נמסר כי החופשה תמומן מכיסו הפרטי.

התיעודים החריגים הופצו ברשתות החברתיות, בו בעת ששריפה ענקית משתוללת בהרי ירושלים מכלה נכסים ומזיקה לרכוש, כשהעשן נראה בבירה ובכל הערים הסמוכים לה.

התמונות ששולבו יחד הביאו תגובות משעשעות, כאשר רבים הזכירו את ההקלטה המפורסמת משנת 2002, בה נשמעה הגברת שרה נתניהו אומרת לפעיל הליכוד שמשון דרעי, כאשר התברר שאריאל שרון גובר על בעלה בפריימריז על ראשות בליכוד: "ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל המדינה הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה בינלאומי. במדינה הזאת כולם רוצים להישחט ולהישרף? יאללה, למה הוא צריך להתאמץ כל כך? נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף". כך הגברת נתניהו בהקלטה שהפכה לויראלית אז והיום.

בנימין ושרה נתניהו שריפה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד