כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
למען יראו וייראו

מיצג האימה של הטאליבן ברחובה של עיר

סימן לבאות? תיעוד שמתפרסם היום ברשתות החברתיות האפגניות מעיד אולי על שעומד להתרחש מכאן ואילך במדינה שנכבשה על ידי ארגון טרור אסלאמי אכזר. שני גברים הובלו ברחובה של עיר כשפניהם מושחרות ולולאות סביב צווארם. הללו מואשמים בגניבה ויתכן כי ידיהם נכרתו כאקט ענישתי

מיצג האימה של הטאליבן ברחובה של עיר
מצעד אימה של הטאליבן צילום: רשתות חברתיות אפגניות

תמונות מחרידות שמגיעות מאפגניסטן, מציגות שני גברים הצועדים ברחובה של עיר כשפניהם צבועות בשחור ומספר חמושים מצעידים אותם כשחבלים סביב צווארם.

"הטליבאן האשים את הגברים הללו בגניבה, פניהם נצבעו בצבע שחור כדי להביך אותם", כך צייץ בילאל סרוורי, אחד העיתונאים המובילים באפגניסטן, הוא ציין כי התמונות נשלחו אליו בסוף השבוע שעבר.

התמונות מציגות את הזוג הבלתי מזוהה מוקף בהמון גברים חמושים בכבדות, בעוד אחרים מחזיקים רובי סער מונפים וצועקים קריאות גנאי לעבר שני שחורי הפנים, לשניהם הוצמדו לולאות סביב צוואריהם, שנמשכו על ידי לפחות אחד מההמון, כך עולה מהתמונות.

"זה היה אחרי תפילות יום שישי בתוך העיר הרט", צייץ סרוארי בטוויטר, לצד זאת פורסם סרטון שבו נראה המצעד בהשתתפות עשרות תומכי טאליבן שצועדים לצד הגנבים הנאשמים. "צדק בסגנון הטאליבן פירושו לעתים קרובות, שידיהם של גנבים נכרתים", ציין העיתונאי.

המצעד שהתרחש בשבוע שעבר הראה הוכחה נוספת לכך שהטאליבן חזר בגרסה הקיצונית של חוקי השריעה האיסלאמיים. כאשר המורדים השתלטו על ארמון הנשיאות בקאבול ביום ראשון, הופצה תמונה ברשתות החברתיות שבה נראה תומך הארגון משחית כרזות שבהן הוצגו נשים.

"הגנבים" המושחרים מובלים ברחובה של עיר.

טאליבן אפגניסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד