י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מטעימים שנה טובה

משדרגים את החג: כך תפתיעו את האורחים עם הבשרים המשובחים ביותר

בימים אלו מעבר להכנות הרוחניות ישנה חשיבות משמעותית גם לסעודות החג כי "אין שמחה אלא בבשר ויין", ארוחות החג מלאות ועשירות בכל טוב; מנות ראשונות, עיקריות, תוספות, קינוחים וכל מה שיכול לפאר את ארוחת החג מתווסף לתפריט.. העיקר ששמחת החג תהיה שלמה

משדרגים את החג: כך תפתיעו את האורחים עם הבשרים המשובחים ביותר
מטעמי בשר צילום: יח"צ

ככל שמתקרבים לחג, הימים נהיים עמוסים ו'שפית הבית' מנסה להבין מאיפה למצא זמן פנוי כדי לעמוד במטבח שעות ארוכות, לתבל, לטעום, להוסיף לשדרג.. עד שיצאו מנות מושלמת.

המטבח, הוא הממלכה שלך, כאישה, שמבלה במטבח שעות ארוכות כחלק בלתי נפרד משגרת היומיום, בוודאי גם לך יש מגוון עשיר של סודות ומתכונים מנצחים.

בממלכת הבשרים, 'מטעם חפץ חיים' המותג המוביל כבר 100 שנה, מציע בפנינו עולם רחב במיוחד של מטעמי בשר משובחים, עם מכנה משותף אחד - הכנה קלה ותוצאה מושלמת.

כן, בלי כל מאמץ תוכלי גם את להכין מעדני גורמה וסעודות מגוונות מיוחד. 'מטעם', מציעה מגוון עשיר של למעלה מ90 מעדני בשר משובחים מתובלים ומוכנים להכנת ארוחה מושלמת בקלות בטעמים מפתיעים ומגוונים.

כבר 100 שנה, עובר הסוד המשפחתי של משפחת טלסניק מדור לדור ומשתבח עם מוצרים נוספים ושמירה על עקרונות היסוד של המותג: תיבול ייחודי שמגיע משורש הנתח, חיתוך וניקוי הנתח באופן שמשאיר רק את החלקים היפים לבישול והגשה, כך שכל אחת יכולה לבשל נתחים חדשים ויחודיים ולהיות בטוחה שהתוצאה תצא מושלמת .

השנה, תשדרגי את שולחן החג עם מטעמי הדגל של מטעם חפץ חיים – כתף מפולפל בדבש, הנתח המשובח והייחודי מתובל ומוכן לבישול בקלי קלות (מוסיפים כוס וחצי מים וכוס יין, מבשלים בתנור או בסיר  ויש מנה עיקרית), החזה הודו ממולא, מנת גורמה ב2 דקות הכנה וה'נייבלים' המיוחדים של מטעם חפץ חיים, כל אלו הם חלק מהמגוון המיוחד של מוצרי מטעם.

הצוות המקצועי של מטעם כבר ניקו עבורכם את הנתח משומן מיותר וחלקים פחות יפים כדי שהמנה שהכנת תהפוך למבוקשת, לך רק נשאר לבחור מה להכין, להגיש ולקצור מחמאות.

באתר של 'מטעם' ניתן להזמין את מגוון הבשרים עם משלוח עד הבית

את מוצרי מטעם חפץ חיים ניתן להשיג ברשתות המזון המובחרות ובאיטליזים ברחבי הארץ

חנות המותג - אגריפס 30 י-ם | להזמנות ומשלוחים: 02-6232839 | 02-6543242

בשר חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד