י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השקרים נחשפים

מדוע ראש הישיבה חשף את התנגדותו ל'טרור הסלולר' בב"ב

לאחר שצירפו את חתימתו ללא אישור, ראש ישיבת 'בית שמעיה' הגאון רבי שלמה אנגלנדר יוצא במתקפה חריפה נגד מובילי ההפגנות נגד חנויות הסלולר בבני ברק: "ייסכר פי דוברי שקר. פורסם ברחובות העיר בני ברק, מודעות על השתתפותי בהפגנה היום. לא היו דברים מעולם. הנני מתנגד בתוקף לדרך זו"

מדוע ראש הישיבה חשף את התנגדותו ל'טרור הסלולר' בב"ב
הרבי מויז'ניץ במחאה בבני ברק צילום: שוקי לרר

ראש ישיבת 'בית שמעיה' הגאון רבי שלמה אנגלנדר יוצא היום (רביעי) במתקפה נגד מובילי ההפגנות והוונדליזם נגד חנויות הסלולר בבני ברק, שאינן נכנעות לתכתיבים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', ומפרסם הודעה בה כתב: "הנני מתנגד בתוקף לדרך זו".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מכתבו של ראש הישיבה יוצא לאחר שמובילי ההפגנות פרסמו 'קול קורא' לקראת הפגנה שאמורה להתקיים הערב נגד חנות הסלולר 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, וצירפו על מודעות הרחוב את חתימתו של "הגאון הגדול רבי שלמה אנגלנדר, ראש ישיבת בית שמעיה".

רבי שלמה אנגלנדר\\צילום: שוקי לרר

ראש הישיבה מכחיש את תמיכתו בהפגנה ומפרסם הבהרה: "ייסכר פי דוברי שקר. פורסם ברחובות העיר בני ברק, מודעות על השתתפותי בהפגנה היום. לא היו דברים מעולם".

הוא מוסיף ומציין בחריפות: "כל אחד מתלמידי ובוגרי הישיבה יודע כי הנני מתנגד בתוקף לדרך זו".

הכחשת ראש הישיבה שפורסמה היום

אחד ממקורבי ראש הישיבה מסביר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בהודעה דרמטית. עד כה, הרבנים לא יצאו בגלוי נגד 'טרור הסלולר החרדי', וכך גם ראש הישיבה. אך כעת אמר: 'אם עשו את השקר הזה - עכשיו אני אצא נגדם'. עד עכשיו הוא שתק, ורק אמר שלא משתתף, אבל אם משקרים הוא מבהיר בגלוי שהוא מתנגד לדרך".

יצוין, כי במסגרת סיקור הפגנה קודמת של מובילי 'טרור הסלולר', בדיקת 'בחדרי חרדים' העלתה כי לפחות בחלק מבתי האדמו"רים מתנערים מהשתתפות וטוענים כי הבריונים מצליחים להטעות את אחד מהאדמו"רים ממרכז בני ברק, והוא מגיע לבתי האדמו"רים הגדולים לסדרת ביקורים בשבוע. "הוא עושה את זה באופן שוטף. הוא מגיע לפעמים אפילו מספר פעמים בשבוע ומציג בפני האדמו"ר מידע שגוי שאנשי הקמב"ץ האכילו אותו, ככל הנראה", אמר לנו גורם המקורב לבתי האדמו"רים.

לדבריו, "לבני הבית אין ברירה וכשאדמו"ר מתדפק בדלת, חייבים להכניס אותו לאדמו"ר. אחרי שסירבו לצרף את הסכמתם למחאה, מציגים עוד ועוד חומר ומידע שגוי, וכל זה גרם, בסופו של תהליך, לתמיכת האדמו"רים בהפגנה שתתקיים מחר".

ההודעה עם התמיכה המזויפת

מסתבר כי הטקטיקה מופעלת לא רק כלפי אדמו"רים. גם אחד מרבני עדות המזרח שמתגורר בשיכון ו' בבני ברק ונחשב לאחד מגדולי התומכים בהפגנות נגד חנויות הסלולר - קיבל מידע מוטעה בקשר לסוגיית "סרבני תעודות הכשרות המחמירות".

בנו של אותו רב גילה את השקרים שסיפרו לאביו: "החנויות הללו מוכרות סרטים לא כשרים לילדים קטנים. המוכרים מביאים פלאפונים לא כשרים לבחורים צעירים", נאמר לאביו.

טרור סלולר ועדת הרבנים לענייני תקשורת הרב שלמה אנגלרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד