י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ואיך הטיפול בקורונה?

סקר חדש: לביבי אין ממשלה חליפית; סער בחוץ

למרות שבחירות לא נראות באופק, פורסם הערב סקר מנדטים חדש - שלפיו גוש נתניהו עומד על 54 מנדטים, כשהוא רחוק מהרוב המיוחל; 'תקווה חדשה' שוב לא עוברת את אחוז החסימה | רוב הציבור מעניק ציון גרוע לממשלה על ניהול המגיפה

סקר חדש: לביבי אין ממשלה חליפית; סער בחוץ
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

סקר חדש שערך מכון 'מאגר מוחות' והתפרסם הערב (רביעי) ב'ערוץ 20', בדק את תמונת המנדטים, מצב הגושים, אחוזי התאמה לראשות הממשלה וגם מה הציבור חושב על תפקוד הממשלה בטיפולה במגיפה.

לפי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום, אזי הליכוד היתה מתחזקת וזוכה ב-32 מושבים, 'יש עתיד' מתחזקת ל-18, 'כחול לבן' עולה ל-11, ש"ס יורדת מ-9 ל-8, 'ימינה', 'ישראל ביתנו', 'הציונות הדתית', 'יהדות התורה' ו'העבודה' - היו זוכות כל אחת ב-7 מושבים בכנסת ה-25.

'מרצ' היתה שומרת על כוחה עם 6, 'הרשימה המשותפת' היתה יורדת ל-5 ורע"מ מתחזקת ל-5. מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער ושאשא ביטון מקבלת רק 2% מסך הקולות ולא עוברת את אחוז החסימה.

לפי תוצאות הסקר, מצב הגושים הוא שגוש נתניהו עומד על 54 מושבים בכנסת, הגוש הנגדי זוכה ב-56 והמפלגות הערביות, הרשימה המשותפת ורע"מ, זוכות יחדיו ב-10 מנדטים יחד.

בתשובה לשאלה 'מי לדעתך המתאים ביותר לכהן כראש הממשלה', השיבו רוב משתתפי הסקר כי ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו, עדיין זוכה לתמיכה רחבה עם 47%. אחריו ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד עם 24%. ראש הממשלה נפתלי בנט זוכה ל-13% בלבד.

בתשובה לשאלה איזה ציון היית מעניק לתפקוד הממשלה במשבר הקורונה ענו המשיבים, 40% השיבו גרוע עד גרוע מאוד, 34% השיבו כי התפקוד בינוני ו-26% השיבו כי תפקוד הממשלה הינו טוב עד טוב מאוד.

סקר מנדטים ערוץ 20 גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד