י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השר המצרי עדכן את בנט

אחרי שנים: הורדה רמת האיום מטרור לחופי סיני

המטה לביטחון לאומי עדכן כי רמת האיום מטרור לחופי סיני ושארם א-שייח’ ירדה מ-1 ל-3. אולם, בצפון סיני נותרת רמת סיכון גבוהה (1) | הנושא עלה בפגישתו של ראש הממשלה בנט, עם שר המודיעין של מצרים עבאס כמאל, בה עדכן השר את ראה"מ בהחלטה

אחרי שנים: הורדה רמת האיום מטרור לחופי סיני
אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

המטה לביטחון לאומי (מל"ל) הודיע הערב (רביעי) כי רמת האיום מטרור לחופי סיני ושארם א-שייח' יורדת מדרגה 1 לדרגה 3, זאת בהמשך לעבודת מטה שהתבצעה בנושא. במל"ל מדגישים כי בצפון סיני נותרת רמת סיכון גבוהה - רמה 1.

ההחלטה התקבלה לאחר שהנושא עלה בפגישתם של ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם שר המודיעין של מצרים, עבאס כמאל, בה עדכן רה"מ את האחרון בהחלטה. הפרטים המלאים על ההחלטה נמצאים באתר המטה לביטחון לאומי.

גם שר הביטחון בני גנץ נפגש הערב עם ראש המודיעין הכללי של מצרים. מטעמו של גנץ נמסר כי השניים דנו בצורך לחזק את היציבות האזורית, במלחמה המשותפת בטרור ובחשיבות השמירה על האינטרסים הביטחוניים המשותפים.

שר הביטחון גנץ הודה לכאמל וביקש לשלוח את תודתו לנשיא מצרים א-סיסי, על פעילותה החיובית של מצרים באזור, וכן הדגיש בפניו את החשיבות שרואה ישראל בהגעה לשקט ארוך טווח בדרום ישראל וכן בקידום פתרון לסוגיית השבויים והנעדרים המוחזקים ברצועת עזה.

איום טרור אזהרת מסע סיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד