כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
העבריינים הכירו במתקן מעצר

רצח בחור הישיבה הי"ד: פרס כספי על ראשו של החשוד החמישי

חמשת העבריינים הצעירים החשודים ברצח הבחור שמואל סילברברג הי"ד, מסתבר הכירו זה את זה במתקן מעצר לנוער. אחד מהם נמלט בעודו במעצר, אחר ניתק את צמיד המעקב שהיה כרוך על קרסולו. פרס כספי מוצע למי שיוביל לתפיסתו של החשוד החמישי שמסתתר מאימת המעצר

רצח בחור הישיבה הי"ד: פרס כספי על ראשו של החשוד החמישי
שוטרים בניו יורק צילום: unsplash

ארבעת החשודים ברצח בחור הישיבה שמואל סילברברג הי"ד, הינם עבריינים לשעבר שמכירים זה מתקופתם במתקן מעצר לבני נוער במחוז ג'פרסון. פרס של 27,000 דולר למי שיוביל למעצר החשוד החמישי במעשה הרצח.

משטרת דנוור מחפשת אחר חשוד נוסף בשם סמואל פאסל, בן ה-19. לחשוד יש צו מעצר ומחלקת הפשע של משטרת דנוור אישרה כי מוצע פרס בסך 27 אלף דולרים עבור מידע שיוביל למעצרו של פאסל, לאחר שקיבלו תרומות רבות מהציבור לשם כך.

אחד מארבעת העצורים עד כה, נוע לופ-הול, ניתק את צמיד המעקב מהקרסול שלו בתחילת החודש וחשוד נוסף, ג'יימס פרימן, נמלט ממתקן המעצר באיידהו, ספרינגס בעודו נושא צו מעצר. כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. 

בחור הישיבה שמואל סילברברג הי"ד.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שני חמושים הגיעו לישיבת 'תורת חיים' בעיר דנוור שבמדינת קולורדו בארה"ב, בערבו של יום שלישי, כיוונו אקדח לראשו של הבחור שעמד מחוץ לישיבה והורו לו לפתוח את דלת הכניסה הנעולה באמצעות קוד. כשהם נכנסו אל הישיבה, הם פנו לעבר משרדו של המנהל וירו לעברו ארבעה כדורים.

המנהל נפל ארצה מיד, אך בחסדי שמים אף כדור לא פגע בו. הוא העמיד פני מת והיורים חשבו שהוא אכן נהרג ועזבו אותו לנפשו ובכך ניצלו חייו.

לאחר מכן הם כיוונו את האקדח לעברו של הבחור שמואל סילברברג ז"ל שניצב בפינת החדר, וירו לעברו 12 כדורים.

כן דיווחנו אמש על מעצרם של ארבעה חשודים במעשה, כאשר חשוד חמישי עדיין מסתתר ובמשטרה עושים את מירב במאמצים להגיע גם אליו ומוצע כאמור פרס כספי למי שיוביל לתפיסתו.

שמואל סילברברג רצח בחורי הישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד