כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"בפוליטיקה אין חברים"

השר לשעבר: הסיבה שבגללה לפיד לא מדבר איתי

שנים לאחר שפרש מהפוליטיקה, הרב שי פירון, מבכירי 'יש עתיד' וחברו לשעבר של שר החוץ הנוכחי, מספר על הנתק ביניהם | הוא מספר שהסיבה לכך היא תמיכתו בממשלת האחדות והביקורת שלו כלפיו על יחסו לחרדים: "הוא כתב לי 'אל תקרא לי ידידי'"

השר לשעבר: הסיבה שבגללה לפיד לא מדבר איתי
Alex Kolomoisky/POOL/FLASH90

לאחר שהיה ממקימי 'יש עתיד' והמקורב ביותר ליאיר לפיד, הרב שי פירון, שר החינוך לשעבר, מספר היום (שישי) בראיון ל'ידיעות אחרונות' כי ראש הממשלה החליפי לא מדבר איתו לטוב ולרע.

"אני בנתק מוחלט מיאיר לפיד מי ששם אותי כמס' 2 שלו במפלגה", סיפר פירון ל'ידיעות'. "המתיחות התחילה לאחר שכתבתי מאמרים עם ביקורת על היחס של 'יש עתיד' לחרדים ולחוק הגיוס".

הוא המשיך: "לפיד לא אהב את הביקורת. אח"כ כתבתי מאמר שאני תומך פומבית בממשלת האחדות של גנץ ונתניהו, על המאמר הזה הוא כתב לי 'אל תקרא לי יותר ידידי' ומאז ניתק קשר עד היום. חודשים רבים מאז והוא לא הגיב להודעה אחת שלי. בפוליטיקה אין חברים".

"תסתכל על הנאומים של יאיר לפיד ב-2013 בכנסת נגד החרדים, היום זה ברור גם ללפיד, שאם ב-2013 ההתבטאויות שלו על החרדים היו אחרות - הסיכוי שלו להקים עכשיו ממשלה כשהוא בראשה היו הרבה יותר גבוהות. מותר לי לחשוב אחרת ממנו ומותר לו להיפגע", הוסיף.

שי פירון יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד