י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
בריאות מעל הכל

בפעם השנייה: בנט שוחח עם בן-גביר

לאחר שיו"ר 'עוצמה יהודית' אושפז בבית החולים במהלך השבת עקב הידרדרות במצבו, ראש הממשלה התקשר אליו בפעם השניה, דרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלמה: "זה לא מובן מאליו" | גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התקשר לבן-גביר, ייעץ לו מספר המלצות ואיחל לו בריאות איתנה

בפעם השנייה: בנט שוחח עם בן-גביר
איתמר בן גביר/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ברקע פגרת הקיץ במשכן, היום (ראשון) בלשכתו של יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר עדכנו כי ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוחחו עם איתמר.

בנט ונתניהו שוחחו עם בן-גביר לאחר שבמהלך השבת הוא פונה לבית חולים בעקבות החמרה במצבו, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. לדברי המקורבים, השיחה השניה עם ראש הממשלה מאז שיו"ר 'עוצמה יהודית' נדבק בקורונה, הייתה "לבבית".

בן גביר סיפר לבנט על מסירות הנפש של הצוות הרפואי בהם האחים והאחיות, הרופאים והרופאות במחלקות הקורונה ויחד עם זאת ביקש להוסיף תקנים לכוח אדם, כדי להקל על העומס הרב ששורר במחלקות, בנט השיב כי הוא עובד על כך והורה להוסיף 2.5 מיליארד שקל למערכת הבריאות.

"אני מודה לרוה"מ נפתלי בנט על שיחתו והתעניינותו בשלומי", הודה בן-גביר בסיום השיחה. "זה לא מובן מאליו שבזמן שנטל המדינה הכבד נמצא על כתפיו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כאמור, התקשר ליו"ר 'עוצמה יהודית' לאחר שהועבר לבית החולים ודרש בשלומו. גם ביניהם, על פי הדיווח, השיחה הייתה "לבבית", והראשון ביקש לדעת נתונים ופרטים על מצבו של בן-גביר.

"זה לא מובן מאליו שבזמן שנתניהו שוהה בחופשה עם בני משפחתו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי", הודה גם לו יו"ר 'עוצמה יהודית'.

איתמר בן גביר נפתלי בנט ביבי נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד