כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שביתת בתי החולים בשיא המגיפה

בגוש נתניהו תוקפים: "שערוריה; סכנת נפשות"

לאחר ששבעה מנהלי בתי החולים ממשלתיים הודיעו הערב כי יפסיקו לקבל חולי קורונה בשל חוסר תקצוב ממשלתי - חברי כנסת מהימין האופוזיציוני תוקפים את הממשלה: "גורמת לסכנת נפשות לציבור בישראל" | בן-גביר, שחולה קורונה ושוהה בבית חולים, מספר: "בתי החולים בקריסה; חוויתי זאת על בשרי"

בגוש נתניהו תוקפים: "שערוריה; סכנת נפשות"
מחלקת קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חברי כנסת מהאופיזיציה המשתייכים לגוש התומך בראש האופוזיציה בנימין נתניהו תוקפים את הממשלה עקב הודעת מנהלי בתי החולים הממשלתיים כי יפסיקו לקבל חולי קורונה.

חברי הכנסת התייחסו למסיבת העיתונאים שקיימו הערב (ראשון) שבעת מנהלי בתי החולים הממשלתיים בישראל, בה הכריזו על אי קבלת חולי קורונה, עקב כך שהממשלה לא מתקצבת אותם כפי שהתחייבה. יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר, המאושפז בבית חולים לאחר שנדבק בנגיף, מספר על תחושותיו ומצדיק את המאבק.

"נושא בתי החולים הציבוריים זאת שערוריה", טען יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני. "שר האוצר הקודם ישראל כץ חתם על העברת 650 מיליון שקלים לבתי החולים בהתאם לסיכום איתם, והממשלה הרעה הזאת לא מיישמת את זה וגורמת בכך לסכנת נפשות לציבור בישראל".

"יש לעשות הכל על מנת שהכסף יעבור לבתי החולים הציבוריים העומדים יומם ולילה במסירות נפש על משמר בריאותם של תושבי ישראל", הוסיף גפני.

יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר, שנמצא כאמור בבית חולים, צייץ: ‏"בתי החולים בקריסה, וחוויתי זאת על בשרי כשהגעתי לבית החולים הדסה. הממשלה צריכה להוסיף תקנים לצוות הרפואי כדי לתת למערכת הבריאות לעשות את עבודתה נאמנה".

"אם צריך לקצץ מאיפה שהוא, אני מציע להתחיל מה-53 מליארד שנתנו לתנועה האיסלאמית", עקץ את הממשלה, כשזכור התחייבה להעניק כמה עשרות מיליארדי שקלים לחברה הערבית.

"‏בשעה זו ממש, 7 מנהלי בתי חולים ציבוריים מול משרד הבריאות: 'נשאר לנו חמצן למספר ימים בלבד לפני קריסה'", ציטטה בין היתר חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד', ובחרה לתקוף את התקשורת: "מזפזפת בערוצי הטלוויזיה למצוא אזכור: החופשה של נתניהו. בנט הצליח".

גם יו"ר מפלגת 'נעם', חבר הכנסת אבי מעוז הגיב להודעת מנהלי בתי החולים הממשלתיים: "כששר האוצר ליברמן עסוק בלהכביד יד התקציב על המשפחות ברוכות הילדים והחלשות ועל לומדי התורה, וכששר הבריאות הורביץ עסוק בקידום אג'נדות זרות, אין פלא שאין מי שידאג לרפואה הציבורית ולבתי החולים הציבורים, על מנת שאזרחי ישראל יזכו למערכת בריאות מתפקדת. אזרחי ישראל ראויים ליותר מהממשלה הזו", כך מעוז.

שביתת רופאים בתי חולים מושבתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד