כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
גלריה וסיקור

הועידה המפוארת "מ"ה אשיב" לקהילת אזמרה בצפת

ועידה יוקרתית נערכה לחברי וידידי קהילת 'אזמרה' בצפת בראשות רב הקהילה המשפיע הרה"צ רבי מנחם מנדל מוסקוביץ. הקהילה הקדושה שקנתה לה שם שמצילה נערים הפכה לשם דבר. המעמד שולב בהודיה על הצלתו של המשפיע מאסון מירון. צפו בגלריה 

הועידה המפוארת "מ"ה אשיב" לקהילת אזמרה בצפת
ועידת 'אזמרה' במשמר השבעה צילום: משה גולדשטיין

באווירה מרוממת, מלכדת ומגבשת התקיימה הוועידה המרשימה של קהילת 'אזמרה' בצפת בגן האירועים המפואר "פאלאס גארדן" ביישוב משמר השבעה.

מדובר בועידה שאירחה את ידידי ואוהדי בית 'אזמרה' בצפת בהפקה מרהיבה ואווירה מרגשת בהודאה על העבר ובהבטה אל העתיד.

הועידה נערכה בסימן הודיה לה' יתברך על חסדו הגדול אשר היטיב עם הקהילה וידידיה בהצלתו המופלאה של המשפיע הרה"צ רבי מנחם מנדל מוסקוביץ שניצל מאסון הנורא שפקד את כלל ישראל בשנה זו באתרא קדישא מירון בעלותם של ארבעים וחמישה נשמות קדושות ויקרות בהילולא דרשב"י.

ההכנות האינטנסיביות, שהחלו כבר מספר חודשים לפני הועידה, הוכיחו את עצמם בס"ד. וקמפיין מושקע ומותאם שהושק, עורר הזדהות רבה לאורך כל הדרך, וסחף תגובות רבות.

לקראת ערב ליל שישי י"א אלול נפתחו שעריו של גן האירועים והמוזמנים החלו לזרום כשהם נהנים מבר קבלת פנים כיד המלך וכמיטב המסורת של בית אזמרה בפינת ישיבה מיוחדת.

תפילת ערבית ברוב עם פתחה את המעמד ולאחריה התיישבו האורחים על מקומם לסעודה מפוארת, כשעל המוזיקה הקלידן דודי פלדמן, בעל המנגן אברמי מושקוביץ יחד עם מקהלת 'נשמה'.

המנחה הרב ישעיה גרינשפן פתח את הערב במילות תודה לה' יתברך על חסדו הגדול כשהוא סוחף עמו את כל הקהל לריקודים נלהבים בשמחה וקול תודה. בהמשך נשמעו דברי ברכה מהאדמו"ר משאץ שהרחיב בצורך הגדול של קהילת אזמרה על נחיצותה ועל מפעלות הקהילה למען נערי ישראל.

המשא המרכזי הוקדש לדבריו של הרב מוסקוביץ על כך שהקב"ה ברוב רחמיו וחסדיו השאירו בעולם הזה כי עדיין יש לו תפקיד לתת את הבית ואת המקום לכל מי שלא מוצא את עצמו במסגרות הרגילות ומחפש את דרכו והצורך הגדול לתת מענה ולהגביר את הפעילות הקיימת ב"אזמרה".

בסיום דבריו הודה הרב לקהל הנרחב ולעסקנים המוסרים את עצמם לטובת המפעל והבית הקדוש 'אזמרה' צפת. ובראשם לאסטרטג הנמרץ יחזקאל מילר. וליוסף הכהן כץ מנכ"ל המוסדות ולשאר ידידי וחברי הקהילה.

כאן הוקרנה מצגת מרגשת על פעילות 'אזמרה' ועל האהבה ללא תנאי המאפיינות אותה הוקרן לקהל האורחים והידידים בו עלו עדויות מפי הורי בוגרי וחברי קהילת 'אזמרה' על התועלת העצומה והצורך העז שיש במוסד הקדוש 'אזמרה' ועל עשייתו המבורכת של הרב.

הציבור המרוגש נרתם בכל הכח למענו של הרב ותרם סכומים נכבדים למען בניית קומפלקס בית 'אזמרה' שיתן מענה לכל צרכי הקהילה בית מדרש משופץ ומתוקן, חדרי הכנסת אורחים, ומקווה טהרה לכל תושבי האזור שמשרכים את רגליהם למרחקים כדי לטבול ולהיטהר.

הועידה ננעלה ברגשות מרוממות לעתידה המופלא של קהילת אזמרה ולהפצת אורה להציל רדת משחת ולהמשיך להפיץ את אור האמונה וקרבת השם בכל רחבי תבל.

צילומים: משה גולדשטיין. הפקה: מוטי רבינוביץ - טיפ הפקות. 

המשפיע הרב מנדל מוסקוביץ קהילת אזמרה בצפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד