י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התשובה להתעלמות"

סמוך למיטת הלוחם: מעמד קידוש ה' גדול בהשתתפות אלפים. צפו

קידוש ה' עצום: אלפי צעירים מכל גווני הקשת הישראלית הגיעו לחבק את משפחת הלוחם שנורה על ידי מחבל חמאס בגדר הגבול עם עזה. המתפללים אמרו סליחות, הכריזו על קבלת עול מלכות שמים והתפללו לרפואת הלוחם המאושפז במצב אנוש. צפו

סמוך למיטת הלוחם: מעמד קידוש ה' גדול בהשתתפות אלפים. צפו
אמירת הסליחות לרפואת הלוחם שנפצע מחוץ לבית החולים סורוקה צילום: יגאל מלכה

מעמד קידוש ה' גדול נערך אמש (שני) ליד בית החולים סורוקה בהשתתפות אלפי צעירים שהגיעו לאמירת סליחות המונית, לרפואת לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפצע אנושות מירי במהלך עימותים בגבול רצועת עזה, ומאושפז כעת במצב אנוש בבית החולים.

האירוע עורר הדים רבים והאחדות שנוצרה במקום, כאשר כ-2,500 אנשים מכל גווני הקשת הישראלית התלכדו יחד באישון ליל, כדי לעורר רחמי שמים עבור הלוחם בראל אחיה בן ניצה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל - ריגשה את עם ישראל כולו.

מעמד הסליחות שהתקיים בנוכחות אב הלוחם, יוסף שמואלי, נמשך מספר שעות, ובמהלכו אף הכריזו על 'קבלת עול מלכות שמים' כאשר אלפי המתפללים קראו ביחד: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

מארגן עצרת הענק, פעיל הימין יגאל מלכה, אמר ל'בחדרי חרדים' כי "היה אירוע מאוד מרגש. במהלך היום פרסמתי ברשתות החברתיות על קיום העצרת וביקשתי מעם ישראל לבוא ולהשתתף".

לדבריו, "מלבד התפילה לרפואת הלוחם, הייתה כאן עוד נקודה: הלוחם זוכה להתעלמות כמעט מוחלטת מצד בכירי מערכת הביטחון והצבא, ולכן באנו לחבק את החייל ולהראות שהעם איתו ודואג לו".

המארגן אמר כי יחד עם מספר פעילים, אוסנת זוהר, גיא לוי ויאיר שושן, הצליחו להרים אירוע מוצלח שעבר בשלום, ללא תקלות, ושגרם לקידוש ה' עצום.

צעירים מכל גווני הקשת הישראלית/ צילום: יגאל מלכה

יגאל כתב אתמול בשעות הבוקר: "כולכם שמעתם הבוקר את אמא של בראל. היא מבקשת את התפילות שלכם. הלילה, חצות וחצי - 00:30, מגיעים לרחבת הדשא של בית החולים סורוקה לאמירת סליחות לרפואתו והחלמתו המלאה של סמ"ר בראל חדריה שמואלי במעמד הרב יוסף חיים בצרי! אמא שלו ביקשה, עשו מצווה, תגיעו".

יגאל הוסיף: "בניגוד לכל אירוע אחר, אני חייב לומר משהו, שוכב פה חייל שלנו במצב אנוש ואנחנו שם קודם כל לחבק את המשפחה ולהוכיח להם שהם לא לבד בסיפור הזה".

בזמן העצרת כתב יגאל: "אני לא ילד ומעולם לא הייתי במעמד סליחות מרגש כזה. מעולם!".

בית החולים סורוקה לוחם פצוע ירי עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד