ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"זו הייתה טעות"

ביקורת בליכוד: "נתניהו עשה שימוש פוליטי בפציעת החייל"

לאחר הטעות של בנט והפוסט של נתניהו נגדו עם המילה "בושה" שנמחקה מיד לאחר מכן -דוד ביטן אומר: "זו הייתה טעות, כי לא היה צריך לעשות שימוש נוסף במה שקרה. אני לא חושב שנתניהו פגע במשפחה. הוא עשה שימוש פוליטי בפציעתו של החייל והוריד את הפרסום מיד"

ביקורת בליכוד: "נתניהו עשה שימוש פוליטי בפציעת החייל"
ביבי נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ ‎דוד ביטן מהליכוד אמר הבוקר (שלישי) כי הייתה זו טעות של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לכתוב פוסט בגנות ראש הממשלה נפתלי בנט, לאחר השיחה הטעונה עם אביו של הלוחם בראל שמואלי שנפצע אנושות בגבול עם רצועת עזה.

יטן התראיין לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, ואמר: "זו הייתה טעות, כי לא היה צריך לעשות שימוש נוסף במה שקרה. אני לא חושב שנתניהו פגע במשפחה. הוא עשה שימוש פוליטי בפציעתו של החייל והוריד את הפרסום מיד".

‏ביטן התייחס למצב המתוח עם ארגון הטרור חמאס: "סינוואר מתגלה כאויב מר והוא מתמרן את הישראלים באופן אכזרי, אז צריך לטפל בו באופן אישי, לעשות סיכול ממוקד. גם במחיר של מלחמה, אין ברירה". 

"היינו פועלים אחרת מול המהומות בגדר, הוכחנו את זה. היו הפגנות גדולות בתקופת הליכוד, לא כמו בשישי האחרון. פעלו הפוך בנושא ההפגנות. בנושא הזה פעלו נכון ובסוף הפסיקו את ההפגנות", דברי ביטן.

כזכור, נתניהו פרסם אתמול פוסט, בו נזף בבנט על השיחה המביכה עם אביו של הלוחם וטען כי הטעות של בנט היא "בושה". בהמשך הוסיף נתניהו: "התפללו לרפואתו של בראל חדריה שמואלי". רגעים ספורים לאחר הפרסום, נתניהו חזר בו וערך את הפרסום - ככל הנראה בהמלצת יועציו.

דוד ביטן בנימין נתניהו לוחם פצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד