כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חוצב להבות

צפו: העצה של הגאב"ד להתאחד עם הקב"ה לקראת יום הדין

דברים חוצבי להבות אמר גאב"ד 'חניכי הישיבות' הגאון רבי מרדכי גרוס למקורביו. הדברים נאמרו לקראת שנת השמיטה ולקראת יום הדין. במרכזם עצה: כיצד להתאחד עם התורה הקדושה ועם הקדוש ברוך הוא • צפו:

צפו: העצה של הגאב"ד להתאחד עם הקב"ה לקראת יום הדין
הרב מרדכי גרוס צילום: יח"צ

לקראת שנת השמיטה ויום הדין, זירז גאב"ד חניכי הישיבות הגאון רבי מרדכי גרוס את מקורביו לרכוש קרקע בארץ ישראל באמצעות ארגון 'מחבבי שביעית' כדי לקיים את המצווה בכל שנת השמיטה בהידור. לשאלת תלמידיו, הסביר את החשיבות של העניין: "אין אחד מישראל מסוף העולם ועד סופו של יהיה לו שייכות באדמת ארץ ישראל. אם הוא שייך לאדמת ארץ ישראל ממילא יש לו את העניין והסיבה לקיים את המצווה שאדמת ארץ ישראל שלו תקיים את מצוות השמיטה.
הצטרפו למיזם השביעית המסוגל לפרנסה בשפע>>>
"מלבד הזכות של מצוות השמיטה, הוא מייחד את עצמו עם כלל ישראל. זה שהוא קונה באדמת ארץ ישראל, הוא נהפך מיחיד לכלל, מפרט לכלל. האדם זוכה להיות חלק מכלל ישראל יחד עם אדמת ארץ ישראל. הזוהר הקדוש אומר "קודשא בריך הוא ואורייתא וישראל חד הוא". הם דבר אחד. מתאחדים עם כלל ישראל, עם התורה ועם הקדוש ברוך הוא. מלבד קיום מצוות שמיטה יש פה את הנקודה הזאת של איחוד עם כלל ישראל, והאיחוד הזה הוא איחוד עם הקדוש ברוך הוא. אתה אחד ושמו אחד ומי כעמך ישראל גוי אחד.

"אתם מזכים את כלל ישראל, את כל מי רוצה לזכות במצווה של שמיטה, מי שמקיים את מצוות השמיטה – את העשה והלא תעשה, התורה מבטיחה ברכות" סיים הגאב"ד את דבריו הנרגשים.

בארגון 'מחבבי שביעית' מציינים כי מי שמעוניין לרכוש קרקע לשמיטה בעלות סמלית של חמישים ש"ח לחודש, יכול עוד ליצור קשר...

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>
או חייגו: 072-395-2213

 

שנת שמיטה הרב מרדכי גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!