י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפגישה עם ביידן

לפני ההמראה: העובדים עיכבו את הטיסה של בנט · צפו

לאחר שההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה אצל עובדי חברות הטיסות עקב המשבר התעסקותי, שכלל פיטורי עובדים - עובדי אל-אל קיימו מחאה רגע לפני המראתו של ראש הממשלה לארצות הברית לפגישה עם ביידן, ואף הצליחו לדחות אותה במעט | גם המתנחלים מחו בנתב"ג נגד בנט | תיעוד

לפני ההמראה: העובדים עיכבו את הטיסה של בנט · צפו
בנט בנתב"ג צילום: פלאש 90

המשבר בענף התיירות: עובדי תעופה קיימו היום (שלישי) מחאה לפני צאתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לארצות הברית, שבמסגרתה הצליחו לעכב מעט את זמן ההמראה.

העובדים, מחברת התעופה 'אל אל', מחו על המצב בענף התעופה. המחאה שלהם מגיעה לאחר שההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בענף, שבו ישתתפו עובדי אל-על, עובדי ארקיע, הטייסים בישראייר ועובדי רשות שדות התעופה. הם יוכלו לנקוט בשביתה בעוד שבועיים.

מחאת העובדים היא על המשבר התעסקותי שקיים בענף, עקב מגיפת הקורונה שגורמת לביטולי טיסות, וכללה אף פיטורי עובדים. כעת, גם החברות מעוניינות לפטר עובדים נוספים.

בנוסף למחאה בענף התיירות, גם המתנחלים הגיעו למחות רגע לפני צאתו של בנט לפגישה עם ביידן. כמה ראשי רשויות ביו"ש מוחים על שינויים בהיקף אישורי הבנייה שמתכננת הממשלה, ומרכזה הקפאת כ-4,000 תכניות בנייה מוכנות.

ראשי רשויות נוספות מיהודה ושומרון מוחים עוד על האישורים התקדימיים לבנייתן של כ-1,000 יחידות דיור לפלסטינים בשטחי c באופן המנוגד לאינטרס הישראלי.

המוחים מפצירים בבנט לשנות באופן חד וברור את המדיניות בה החלה ממשלתו ביחס לבנייה ביהודה ושומרון. החשש הוא כי בביקור בארה"ב המדיניות תתקבע ואף תחריף.

מחאה נתב"ג אל על נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד