י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"טיפשים הצליחו לשכנעו"

אב האברך שסירב להתחסן מספר על השיחה האחרונה

הרב ישראל יצחק גורמן, אביו של ר' נתן ז"ל בן ה-38 שלא חוסן ונפטר מנגיף הקורונה ל"ע, סיפר בראיון על השיחה האחרונה עם בנו: "בשיחת הטלפון האחרונה שלו לפני ההרדמה אמר לאשתי: 'אם בע"ה אהיה בריא, ארוץ מיד להתחסן. מתחרט שלא התחסנתי'. יש לי כעס, כואב לי מאוד שטיפשים כאלה הצליחו לשכנעו למרות שהיה ירא שמים". האזינו

אב האברך שסירב להתחסן מספר על השיחה האחרונה
הרב נתן גורמן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

הרב ישראל יצחק גורמן, אביו של ר' נתן ז"ל בן ה-38 שלא חוסן ונפטר מנגיף הקורונה ל"ע, התראיין היום (שלישי) לאיצ'ה דז'לובסקי ב'קו המידע' של משרד הבריאות.

ר' נתן, חסיד גור שהתנדב בארגון מד"א, נפטר במוצאי שבת האחרון והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

אביו, ר' ישראל יצחק, סיפר בראיון: "בשיחת הטלפון האחרונה שלו לפני ההרדמה אמר לאשתי: 'אם בע"ה אהיה בריא, ארוץ מיד להתחסן. מתחרט שלא התחסנתי'".

האב הוסיף ואמר: "יש לי כעס, כואב לי מאוד שטיפשים כאלה הצליחו לשכנעו למרות שהיה ירא שמים. אין לי מה לומר למתנגדים. יש להם עיוות חשיבתי מסכן חיים".

"אני קורא לכל מי שטרם התחסן: רוצו להתחסן עכשיו! יש כאן שאלה של חיים ומוות", דברי האב.

מנהל קו המידע, איצ'ה דז'לובסקי, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי האבא הסכים להתראיין ולעורר את הציבור בתוך ימי ה'שבעה' לאחר שהבין כי מדובר בהצלת חיים של ממש.

לדבריו, "בעקבות הראיון המצמרר, רבים שחששו עד כה להתחסן - הזדעזעו ובאו לשבעה כשמציגים שהם התחסנו. ביניהם זוג בני 38 מב"ב שסיפרו: 'לא ידענו למי להאמין. אבל הכאב של האב השכול שבר אותי".

כזכור, בתחילת השבוע דווח ב'בחדרי חרדים' כי סמוך לחצות לילה התקבלה הידיעה המעציבה מבית החולים ברזילי באשקלון, על פטירתו בדמי ימיו של הרב נתן גורמן ז"ל מחסידי גור בקרית גת שנפטר ל"ע לאחר שנדבק בנגיף קורונה והוא בן 38 בלבד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח ז"ל לא התחסן כנגד קורונה ונדבק ל"ע בנגיף, הוא אושפז בבית החולים ללא מחלות רקע קודמות שם הידרדר מצבו, רבים התפללו לרפואת נתן בן אסתר רוחמה אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

ר' נתן ז"ל יליד העיר בני ברק, בן הרה"ח רבי ישראל יצחק גורמן שיבלחט"א, גדל והתחנך במוסדות חסידות גור, לאחר נישואיו עם רעייתו שתחי', בתו של הרה"ח רבי שלמה סורסקי.

המנוח היה מתנדב במד"א ועבד עם ילדים עם צרכים מיוחדים וגמל חסד בגופו ובממונו.

מכריו בקרית גת מספרים כי לצד היותו מתנדב ועמל לפרנסתו קבע עיתים לתורה, הוא היה מגיע כל ערב מותש ותשוש לשטיבל של חסידי גור ענתות והיה מתאמץ ללמוד זמן ממושך משנה ברורה ולימודים נוספים.

בקרית גת היה דמות מוכרת, בשנים האחרונות זכה לקרבה מיוחדת מהאדמו"ר ממיאלען אליו היה מקורב.

מתנגדי חיסון קורונה אברך נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד