כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
יעבור בכנסת?

חבר 'ימינה' נגד בנט וגנץ: "שערורייה ממש"

לאחר שהביקורת נשמעה בעיקר מהאופוזיציה, כעת היא נשמעת גם מבין שורות הקואליציה - סגנו של בנט במשרד ראה"מ תוקף את הגדלת הפנסיות התקציביות שעברה בממשלה | הוא רומז שיתכן וחלקים בקואליציה לא יתמכו בה בכנסת: "יש מי שיצביע אחרת"

חבר 'ימינה' נגד בנט וגנץ: "שערורייה ממש"
בנט וגנץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הקואליציה תוקף את הגדלת הפנסיות התקציביות בצה"ל שאושרה בישיבת הממשלה - ביקורת שנשמעה בעיקר עד כה מצד האופוזיציה.

סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה מ'ימינה', התייחס היום (שלישי) להגדלת הפנסיות התקציביות ליוצאי צה"ל, שאושרה בממשלה לאחר ששר הביטחון בני גנץ דחף לכך ורמז שייתכן וההגדלה לא תעבור לכשתגיע להצבעה במליאת הכנסת.

"ההחלטה הזאת לא נכונה בעיניי ברמה של שערורייה ממש", אמר קארה ל'ynet'. "מדובר בכספים שהולכים לאנשים בגמלאות, ולא למוכנות או לכשירות של צה"ל, לחיילים בסדיר או לאזרחים פשוטים שזקוקים לכסף. לכן התבטאתי בצורה בוטה נגד ההחלטה".

קארה פירט עוד את ההתנגדות: "השיטה בישראל היא שמי שיש לו קבוצת כוח ולחץ, אם זו ההסתדרות, אם אלה ארגוני המעסיקים השונים, כל מיני קבוצות לחץ ואינטרס - אז מי שעושה יותר נזק לקופה הציבורית הוא מי שיש לו שאלטר גדול יותר".

"אלה הקבוצות שבדרך כלל מצליחות לסחוט יותר כספי ציבור. הדבר הזה חמור ויש פה מעין תחרות מי יכול לדפוק את המדינה יותר", הוסיף.

"ההחלטה הזאת עברה בממשלה, היא לא עברה עדיין בכנסת, ואני חושב שבכנסת יש ח"כים שיצביעו שונה ממה שהממשלה הצביעה", רמז הסגן במשרד ראש הממשלה לגבי ההצבעה במליאה, "היו פה שיקולים פוליטיים כנראה או שיקולים אחרים בתוך הממשלה".

"אני אצביע בעד הציבור הישראלי באופן חד משמעתי. זו תוספת לפנסיות התקציביות והפנסיות לגמלאות, זו לא תוספת לצה"ל", הדגיש.

בישיבת הממשלה ביום ראשון, הצביעו לא מעט שרים נגד ההגדלה התקציבית, אך רובם - 17 במספר הצביעו בעדה, כולל ראש הממשלה נפתלי בנט.

מפלגת ימינה אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד