י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ממשלה הומוגנית?

ליברמן נגד השר: "להפסיק לדבר על מגבלות"

למרות העלייה בכמות המאומתים היומי, שר האוצר תוקף את כוונת ניצן הורוביץ להגביל את ההתקהלויות במקומות סגורים ובמרחבים הפתוחים: "מגבלות נוספת יביאו לפגיעה בצמיחה של המשק" | הוא הביע את התנגדותו לדרישת בעלי העסקים לפיצויים

ליברמן נגד השר: "להפסיק לדבר על מגבלות"
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר האוצר אביגדור ליברמן תקף היום (רביעי) את דעתו של שר הבריאות ניצן הורוביץ על הגבלות במרחבים הסגורים והפתוחים, והתייחס לדרישה של בעלי העסקים לפיצויים.

"צריך להפסיק לדבר על מגבלות חדשות ולתת למשק לעבוד", אמר בתדרוך לתקשורת, "מגבלות נוספת יביאו לפגיעה בצמיחה של המשק הישראלי. להיפך, אני הייתי מקל על כל המסעדות והשולחנות בחוץ, ואין צורך בבריכות בתו ירוק, בטח לא לילדים".

ליברמן המשיך ואמר: "כשאנחנו מסתכלים על מצב התחלואה, יש התייצבות בנתונים ויש סיבה לאופטימיות. אנחנו התחלנו את כל הסיפור של המגבלות למיניהן עם תו סגול ותו ירוק ותו שמח בסוף יולי, ותו סגול וירוק מ-18 באוגוסט".

"כלומר, אנחנו נמצאים פחות מעשרה ימים תחת תו סגול ותו ירוק. צריך לתת לדברים להתבשל לפחות עוד עשרה ימים, כדי להבין אם כל המגבלות עד היום וכל מה שנקטנו עד היום עובד או לא עובד", הוסיף.

שר האוצר התייחס גם כן, לדרישת בעלי העסקים לפיצויים: "תיכנסו לסופרלנד ולמסעדות, הכול מלא. אני מציע לקרוא את הדוחות הכספיים של בעלי העסקים. זה מספרים, אין שם מקום לפירושים. דבר שני, אין כמו מראה עיניים. פשוט תיגשו לתיאטראות לבית ליסין, הבימה, קאמרי".

אביגדור ליברמן ניצן הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד