כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי החלטת העליון

רומן זדורוב יצא מהכלא: "אמת יש רק אחת"

רומן זדורוב יצא הערב משערי כלא שאטה, לאחר שהוסדרו תנאי מעצרו כפי שקבע בית המשפט העליון | זדורוב אמר מייד ביציאתו: "כל הזמן אמרתי, אמת יש רק אחת" | הוא סיפר כי הדבר הראשון שיעשה יהיה לנשק את בנו

רומן זדורוב יצא מהכלא: "אמת יש רק אחת"
רומן זדורוב יוצא מהכלא צילום: דוד כהן, פלאש 90

אחרי 15 שנה בכלא, רומן זדורוב, שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה, שוחרר הערב (חמישי) מכלא שאטה לבית חמותו ביישוב קצרין, כפי שקבע הבוקר בית המשפט העליון. ביציאתו מהכלא, סיפר זדורוב לעיתונאים הרבים על התרגשותו.

"אמת יש רק אחת, אמרתי את זה כל הזמן", אמר זדורוב והוסיף: "האמת תצא לאור. הכל יהיה בסדר". על השאלה מה יעשה מייד כשיגיע לבית חמותו, אמר: "אנשק את הילד".

כפי שקבע הבוקר שופט בית המשפט העליון, אלכס שטיין, זדורוב ישהה במעצר בית באיזוק אלקטרוני אצל אמה של רעייתו המתגוררת בקצרין. העליון קבע בהחלטתו כי ייאסר על אנשים זרים לבקרו. בנוסף, יתאפשר למשטרה לבצע האזנות סתר. כמו כן הוא ייאלץ להפקיד את דרכונו מחשש שיימלט מהארץ.

בהחלטת בית המשפט העליון נקבע כי החלטתו של המשנה לנשיאה, השופט (בדימוס) חנן מלצר, לבטל את הרשעת זדורוב, ולהורות על עריכתו של משפט חוזר בעניינו – משמעה: "החלשה בעוצמת הראיות אשר נדרשות על פי הדין למעצר עד תום המשפט"

"בנסיבות אלו", נכתב בהחלטה של השופט אלכס שטיין, "וכן בהתחשב באורך המאסר שהמשיב כבר ריצה בכלא; בכך שהמסוכנות שלכאורה נשקפת ממנו פחתה; ולנוכח תנאי המסגרת של מעצר-בית מלא באזוק אלקטרוני, אשר נקבעו על ידי בית המשפט המחוזי נצרת – הוחלט לאפשר למשיב לעבור מן הכלא למסגרת שאושרה לו על ידי בית המשפט המחוזי, בכפוף להוספה של מספר תנאים מגבילים אשר נועדו להבטיח את מטרותיו של ההליך הפלילי ואת שלום הציבור".

שחרור מהכלא רומן זדורוב תאיר ראדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד