י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החשד: 'פגע וברח'

אסון קשה: צעיר חרדי נדרס למוות, שני חבריו נפצעו; מרדף אחר הנהג

צעיר חרדי כבן 20 נדרס למוות לפנות בוקר בזמן שחצה את הכביש יחד עם 2 חבריו באזור מחלף דניאל, המחבר את כביש 1 לכביש 6 | שני חבריו נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים. בוחני תנועה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה | המשטרה: נהג הרכב נמלט מהמקום, נערכות סריקות לאיתורו

אסון קשה: צעיר חרדי נדרס למוות, שני חבריו נפצעו; מרדף אחר הנהג
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

חשד לתאונת פגע וברח הלילה בכביש מספר 1: שלושה צעירים חרדים נפגעו לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) מרכב חולף באזור מחלף דניאל, המחבר את כביש 1 וכביש 6. לפי חקירה ראשונית, השלושה חצו את הכביש, ככל הנראה  לאחר שירדו מ'טרמפ', אך רכב שעבר במקום פגע בהם מסיבה שטרם התבררה ומייד לאחר מכן נמלט.

אחד מהבחורים, כבן 20, נפצע אנושות ופאראמדים נאלצו לקבוע את מותו. שני חבריו נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים שיבא בתל השומר.

"בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו", סיפר פאראמדיק מד"א אריה מאיירס.

החוקרים בזירת התאונה//צילום: דוברות המשטרה

לדבריו, "במקום התהלך צעיר נוסף כבן 20 שהיה נסער והתלונן על כאבים בגב, וצעיר נוסף שלקה בחרדה, לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים."

לפי מד"א, הדיווח על התאונה הקטלנית הגיע מעט לאחר השעה 04:30. "חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של צעיר כבן 20 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, צעיר כבן 20 במצב בינוני, עם חבלות בגב ובנוסף נפגע חרדה", נמסר מהארגון.

מהמשטרה נמסר: במוקד המשטרה התקבל לפני כשעה דיווח על רכב פרטי שפגע בשלושה הולכי רגל בעת שחצו את כביש 6 בסמוך למחלף דניאל לכיוון צפון ונמלט מהמקום. גורמי רפואה קבעו את מותו של אחד מהולכי הרגל, צעיר בשנות ה-20 לחייו, במקום ושני פצועים נוספים פונו לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני וקל.

"כוחות המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה ובסריקות לאיתור הרכב הפוגע", הוסיפו במשטרה.

בחור ישיבה פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד