י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מידע לנוסעים לחו"ל

איפה עושים בדיקת קורונה לפני טיסה?

כבר לא ניתן לבצע בדיקת קורונה חינמית עבור טיסה בקופות החולים.ישנם כמה אפשרויות נוספות,וכן אפשר להזמין בדיקה עד הבית. האפשרויות של ביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה מתרחבות: צייד הטיסות

איפה עושים בדיקת קורונה לפני טיסה?
בדיקת קורונה לפני טיסה צילום: pixabay

איפה אפשר לעשות בדיקת קורונה לפני טיסה לחו"ל?

כידוע, כבר לא ניתן לבצע בדיקת קורונה חינמית עבור טיסה בקופות החולים. על תוצאות הבדיקה בקופות החולים יופיעו המילים "not for flight and travel" וכך לא נוכל להשתמש בבדיקות של קופות החולים. לא נראה כי קופות החולים יחזרו בקרוב לתת שירות זה.

ישנם כמה אפשרויות נוספות,וכן אפשר להזמין בדיקה עד הבית. האפשרויות של ביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה מתרחבות:

רשתות הפארם: כבר עושות בדיקות קורונה לפני טיסה במגוון סניפים. רשת be וסופר פארם מציעות בדיקות קורונה במספר סניפים. תוצאות תוך 24 שעות. לפרטים נוספים יש לבדוק באתרי האינטרנט של be וסופר פארם.

תחנות דלק סונול: תחנות הדלת סונות מציעות שירות בדיקות קורונה לפני טיסה, כעת ב 10 תחנות בלבד- וצפויה להתרחב בעתיד. התוכנית היא לגדול מידי שבוע. תוצאות תוך 24 שעות.

אומגה-נתב"ג: זהו השירות של בדיקות קורונה הזול ביותר לטיסה לחו"ל. המחיר עומד על 45 שקלים בלבד לבדיקה רגילה,(תוצאות תוך 24 שעות) ו 121 שקלים לבדיקה מהירה.(תוצאות תוך 4 שעות). יש לציין שצריך להזמין תור מראש באתר.

ביקורופא: ב 22 סניפים ברחבי הארץ ניתן לבצע בדיקה בעלות של 99 שקלים. תוצאות תוך 24 שעות. גם כאן יש לתאם תור מראש.

מד"א: 17 תחנות ברחבי הארץ. המחיר הוא 135 שקלים לבדיקה,בשיתוף איכילוב. ישנם הנחות למבוטחי חברות הביטוח השונות. תוצאות עד 24 שעות.

בתי חולים: ניתן לבצע בדיקות קורונה גם בבתי החולים כגון רמב"ם,אסף הרופא, אסותא, ועוד- יש לבדוק מול בתי החולים לפרטים המלאים.

בדיקת קורונה עד הבית: ישנם אופציות של בדיקת קורונה עד הבית. המחירים יקרים יותר, אבל יש בכך יתרונות רבים כגון זמינות לפי השעה שנוחה לכם, בדיקה אצלכם בבית ולא המתנה ארוכה לתור ועוד. התוצאות בדרך כלל מהירות מאוד. אפשר לנסות כאן.

הכתוב בפוסט זה הינו לצורך מידע בלבד-ונכון לשעת כתיבת שורות אלו. יש להתעדכן מול הגורמים המבצעים את הבדיקות בפועל לפרטים מדוייקים ועדכניים.

טפסים,קישורים, ומסמכים לפני טיסה בתקופת קורונה

צייד הטיסות

להצטרפות ולקבלת עדכונים מצייד הטיסות לחץ כאן

 

צייד הטיסות חולי קורונה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד