י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רק לצורך חיוני בלבד

האיחוד האירופי יודיע: ישראל לא בטוחה בגלל הקורונה

האיחוד האירופי צפוי להודיע כי יסיר את ישראל מתוך רשימת המדינות הבטוחות לנסיעה מנגיף הקורונה. מי שיטוס מישראל אל תחומי האיחוד האירופי יחויב במגבלות שעד כה היה פטור מהן. ההחלטה צפויה לעבור מחר.

האיחוד האירופי יודיע: ישראל לא בטוחה בגלל הקורונה
האיחוד האירופי, אנגליה צילום: pixabay

גורמים במוסדות האיחוד האירופי אישרו בפני סוכנות הידיעות רויטרס, כי מועצת האיחוד האירופי תודיע ביום שני על החלטתה להסיר את ישראל מרשימת המדינות הבטוחות אפידמיולוגית.

המשמעות של הסרת ישראל מרשימת המדינות הבטוחות, היא שלמדינות החברות מומלץ להטיל מחדש את איסור הכניסה למטיילים ממדינות אלה, כך שישראלים לא יהיו זכאי כניסה יותר, אלא למטרות חיוניות, אך לא לטיולים.

על פי סוכנות הידיעות רויטרס, ההחלטה על הטלת איסור מחדש למטיילים, התקבלה ביום שישי ה-27 באוגוסט, אך היא תפורסם רשמית רק ביום שני, ה-30 באוגוסט. הרשימה המלאה של המדינות היא כדלקמן: ישראל, קוסובו, לבנון, מונטנגרו, צפון מקדוניה, ארצות הברית כל ששת המדינות הללו, דיווחו לאחרונה על מספר גדל והולך של מקרי קורונה.

הרשימה נבדקת מדי שבועיים, והמדינות החברות אינן מחויבות על פי חוק להחיל אותה, כל מדינה מתנהלת אחרת. הרשימה הראשונה פורסמה ב-30 ביוני 2020, ואילו הפעם האחרונה בה הרשימה התעדכנה הייתה ב-15 ביולי 2021.

האיחוד האירופי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד