ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עם ישראל התפלל לשלומו

בראל חדריה שמואלי הי"ד, לוחם מג"ב שנורה בעזה נפטר מפצעיו

9 ימים אחרי שנפצע: לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב, בראל חדריה שמואלי הי"ד נפטר מפצעיו בבית החולים. בראל נפצע אנושות בשבת לפני שבוע וחצי על גבול רצועת עזה, והלך היום לעולמו בבית החולים סורוקה בבאר שבע | זאת, לאחר מאמצים רבים של הרופאים להילחם על חייו

בראל חדריה שמואלי הי"ד, לוחם מג"ב שנורה בעזה נפטר מפצעיו
בראל חדריה שמואלי הי"ד צילום: באדיבות המצלם

סוף עצוב: בבית החולים סורוקה בבאר שבע הלך היום לעולמו לוחם יחידת המסתערבים של משמר הגבול בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפצע אנושות בראשו כתוצאה מירי שביצע מחבל פלסטיני בגבול רצועת עזה. שמואלי, בן 21 תושב באר יעקב, נפצע במהלך המהומות שפרצו בגבול הרצועה בשבת שעברה, לאחר שאיש חמאס ביצע לעברו ירי מטווח קצר דרך חרך בגדר.

במהלך הימים האחרונים הגיעו אלפי אזרחים בסמוך לבית החולים סורוקה, שם קיימו מעמדי תפילה וסליחות לרפואתו השלמה מעמדים שגרמו לקידוש שם שמים.  שמואלי הי"ד תושב באר יעקב היה מאושפז במצב אנוש במחלקת טיפול נמרץ ועבר שורה של ניתוחים בראשו, כשהרופאים ניסו כל העת להיאבק על חייו.

ביום ראשון בבוקר חלה הידרדרות חמורה במצבו והיום כאמור, הוא הלך לעולמו, כשהוריו ובני משפחתו שוהים כל העת לצד מיטתו. הוא הותיר אחריו אמא, אבא, שתי אחיות ואח.

בראל, התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג"ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ"ס) של מג"ב דרום. במהלך שירותו ביחידה ביצע בראל קורס צלפים ושימש כצלף ביחידה. לפי הודעת המשטרה, הלוחם היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית.

תיעוד: הירי בלוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי

מהמשטרה נמסר כי "משמר הגבול מרכין את ראשו לזכרו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. לאחר כשבוע ימים שנלחם בגבורה על חייו תוך ניסיונות של הצוות הרפואי של סורוקה להצלת חייו, נקבע מותו".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד לבראל חדריה שמואלי ז"ל: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד".

בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים", הוסיף בנט.

מסע הלוויה הערב בשעה 21:30 בית העלמין הצבאי בקרית שאול שם ייטמן בחלקה המשטרתית.

בני המשפחה ישבו שבעה בביתם ברחוב האודם 13-19 בבאר יעקב

יהי זכרו ברוך.

בראל שמואלי גבול עזה ירי בית חולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד