י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מביך ומביש"

מדוע כועסת השרה על "השפנים האמיצים"

אחרי ההדלפות מדיוני קבינט הקורונה - שרת הכלכלה ברביבאי תוקפת: "אם זה היה תלוי בי - הייתי משדרת את קבינט הקורונה בלייב, וחוסכת את המאמץ מהשפנים האמיצים שמדליפים כל מילה מפורום סגור". בדיון עצמו אמרה השרה: "אני רואה הדלפות שלנו בטלגרם. זה מביך ומביש"

מדוע כועסת השרה על "השפנים האמיצים"
אילוסטרציה צילום: unsplash

שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי מ'יש עתיד' התייחסה להדלפות מתוך ישיבת קבינט הקורונה, מוקדם יותר הערב (שני) וכתבה: "אם זה היה תלוי בי - הייתי משדרת את קבינט הקורונה בלייב".

ברביאי, שכעסה על ההדלפות עוד בעיצומו של הדיון, צייצה בחשבון הטוויטר שלה לאחר שהדיון הסתיים: "אם זה היה תלוי בי - הייתי משדרת את קבינט הקורונה בלייב, וחוסכת את המאמץ מהשפנים האמיצים שמדליפים כל מילה מפורום סגור".

בדיון עצמו אמרה השרה: "אני רואה הדלפות שלנו בטלגרם. זה מביך ומביש".

עיתונאי 'חדשות 13' נדב איל, הגיב לציוץ של ברביבאי וכתב: "רעיון מצוין שיש לברך עליו, אבל אפשר להתחיל בלפרסם את הפרוטוקולים של הדיונים שהממשלה הזו ממשיכה לסרב לפרסם - מהממשלה הקודמת".

כזכור, ישיבת ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה החליטה הערב על שורת צעדים והגבלות חדשות ואישרו את מתווה אירועי הסליחות בכותל המערבי, הרחבת מתווה "התו הירוק" ועדכון המתווה לפתיחת שנת הלימודים.

אורנה ברביבאי קבינט הקורונה הדלפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד